【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【直升機家長】幼稚園開WhatsApp群組 家長監控教學介入校園生活 校長老師24小時應酬

發佈時間: 2020/10/05

「直升機家長」經常在子女附近「盤旋」,全天候監控他們學習、生活,甚至間接令老師工作量大增。一名港媽日前在網上爆料,指其子女就讀的幼稚園在疫情期間開設了WhatsApp群組,但其他家長竟然「洗版式」分享孩子生活瑣事,復課後又監控孩子的校園生活,插手老師的教學情況,令事主等部分家長感到煩厭。

「呢個群組真係見到都覺得校長同老師份工唔易做!」該名署名任小姐的港媽向Facebook專頁「生仔要考牌系列」投稿,指自己的孩子就讀幼稚園K1,因疫情期間不用返學,校方遂開設WhatsApp群組。未料,一眾家長竟然事無大小都發送照片「開心分享」,例如小朋友洗碗、去廁所、食早餐,

「只要有一個家長開頭,之後全部家長就會蜂擁咁send(發送),校長同老師仲要逐個去畀回應同畀讚賞。」

更恐怖的是,如果校長或老師一下子漏了回應或讚賞,

「家長又會re-send(再發送)多次,直到獲取校長老師的一讚。疫情期間,朝八晚十二,有時零晨一點都仲send緊。」

紅雨下校門前現大水氹,善心校工姨姨澗水孭學生落車,詳情即睇:【下一頁

直至復課後,事主原以為WhatsApp群組終於可以告一段落;未料,校方竟然「自投羅網」,主動拍下學生的校園片段發送至WhatApps群組,令事主大呼「又煩了」,「影片中,有家長唔見到自己個囡囡,就同校長講:『校長,xx唔見了!』」同時,亦陸續有家長發訊「提醒」,「校長,你無影到我個囡!」、「校長,我個仔個口罩甩咗!」、「校長,我個仔嗰個燈籠甩咗!」

最後,事主不禁表示:

「太煩了吧!其實校園生活,交返畀學校同個小朋友自己處理返啦!家長真係好恐怖!」

此事引來網民熱議,不少人認為「直升機家長」太麻煩,而校長及老師亦不應自找麻煩,「個個父母都當正仔女係全宇宙唯一人類咁」、「學校唔應該開任何家長群組啦,搵自己黎搞,真係要24小時服侍班家長咩」、「啲家長仲難湊過啲細路,個校長乜事咁睇唔開」。有網民慨歎這是「科技進步對社會嘅壞處」,「學校係咁,公司都係,24小時on call(待命)。」

此外,亦有網民建議:「學校可以開group(群組)只send嘢畀家長,(家長)冇得send 返轉頭。利申:阿仔學校就係咁。」、「有咩要溝通咪用eclass出通告囉,一係個group set(設定)返只限管理員發言。」

男生上堂違規玩啤牌被召見家長,遭母親當眾連摑兩巴轉身跳樓亡,詳情即睇:【下一頁

內容獲「「生仔要考牌系列」授權刊登。

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴