【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【于洋急通波仔保命】劉江入TVB 30幾年來從沒推劇 內疚當年沒勸告陳鴻烈停工休息

發佈時間: 2020/10/05

74歲的劉江和快滿72歲的于洋近日接受香港電台《一起走過》訪問,兩位前輩跟主持人楊紹鴻和江美儀老友鬼鬼,在節目分享當年拍劇的回憶,楊紹鴻大爆于洋非常有個性,拍攝無綫劇集《鬼咁夠運》時,因與無綫合約完結,他即時決定不續約離開,最後五日的戲份都未完成就走,連江美儀都大讚「有型」。于洋表示:「夠鐘咪走囉,兩個禮拜前講咗啦,你唔同我傾就走,(當時點解要走?)公司太硬淨,我年少意氣用事,後來都有完成,不過5日戲就3日內拍完,5000蚊一日,臨走仲鑿返筆先走。」而于洋被踢爆原來他曾被邀請演出電影《叔‧叔》中的主角之一,跟太保飾演一對,後來楊紹鴻認為接戲最重要是接受,若不接受這回事的話,很難演得好,最終角色由袁富華頂上,更獲得多個獎項肯定。

【效力無綫37年】劉江分享曾疑中風半邊身唔郁得 到台學京劇憾未能見父最後一面下一頁

{{hket:inline-image name="8273ba58-54eb-4b25-9c29-2dec435b5dd3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:大會提供)

劉江剛剛離開TVB,他表示自己不會退休,他揚言:「我走嗰陣都同大家講江湖再見,(TVB叫你拍你拍唔拍?)拍,傾好咪拍囉,加入TVB 30多年來從來沒有推戲過,但唔會簽長約,我亦會有啲要求,大佬我74歲唔係47呀!」他直言自己年紀不輕,不會讓自己太過辛苦,劉江憶起老友陳鴻烈拍劇期間心臟病發猝死一事,難掩感慨之餘,亦直指于洋是十分幸運走過死門關。

2008年,于洋拍攝《少年四大名捕》演皇帝,而劉江演宰相蔡京,兩人在飯堂碰面,當時于洋大呻辛苦,劉江笑言:「佢好多戲,拍完收工夜晚11點幾,對白唔掂,又多對白,你噏來噏去成口泡咁,之後佢返屋企就覺得心口痛,搵個跌打師傅捽兩捽就算。」于洋表示事隔幾日再約朋友去飲茶,沒想到結帳心口不舒服,難以呼吸,於是即時送院兼立即接受「通波仔」手術保命。

【萬千星輝頒獎典禮】劉江突然宣布離巢有難言之隱? 李天翔爆不被邀請:「意料之內」下一頁

而同一時期,劉江跟陳鴻烈拍攝《畢打自己人》,經常聽聞對方拍攝辛苦的怨言,他說:「我同佢一齊開工,我換好衫,佢同黎耀祥拗套衫使唔使連戲,咁我就話你兩仔爺拗掂佢先,我入會議室坐坐先,後來工作人員走埋嚟同我講,話烈哥呢輪辛苦,佢想飲啖水唞唞先再入廠,我當然明白體諒,因為拍緊兩套戲又台慶,佢都真係好緊張。後來,工作人員再入嚟就已經話佢唔得喇!」

劉江憶起當時《畢打自己人》時,烈哥不時會問為何這一集沒有自己份,他起初都難明烈哥的進取,他說:「烈哥話同我唔同,自己化骨龍仲係好細,咁家家有本難念的經,我幾集出一出,佢差不多集集都有份。台慶當晚佢又要現場唱歌跳舞,佢喺我前面,大家傾偈,烈哥話好辛苦,綵排完仲要出外景,我當時心諗,冇又話冇戲,有又嫌辛苦,不過我當然冇當面講。我而家有時諗返起件事個心都好唔舒服,怪自己點解唔同佢講吓叫佢唞吓呢?」劉江回憶起這些畫面,都難免心痛,但奈何不知道他有不適,他說:「人人問離開TVB最懷念係咩,我都答係佢,我同佢拍《畢打自己人》同《同事三分親》,有佢喺度啲戲真係好好睇,我哋兩個之間嘅化學作用好睇,之前重播我特別自己再睇,真係冇得頂,就算而家再做,對手唔係佢,我自己都做唔返。」

責任編輯:楊安莉