【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

女友梁諾妍4小時41分跑畢馬拉松 洪永城送抱︰佢約我下次一齊跑

發佈時間: 2020/10/06

洪永城(Tony)女友梁諾妍(Inez)前日在港完成「倫敦虛擬馬拉松」,跑畢全程約42公里,並獲大會頒發證書。Tony在終點拍片捕捉女友完成馬拉松一刻,更即時送上愛的抱抱。昨午Tony接受《晴報》訪問,他透露有意情侶檔上陣︰「佢話下次一齊跑,自己最多跑到半馬拉松,希望明年成事!」

由於新冠肺炎疫情持續肆虐全球,今年世界各地的馬拉松也被迫延期或取消,取而代之是新興的虛擬馬拉松(Virtual Run),各地跑手可以留在自己所屬地區完成賽事。洪永城女友梁諾妍一向是運動狂熱分子,她在個半月前報名參加「倫敦虛擬馬拉松」,雖然準備時間倉卒,但她前日在港島區順利以4小時41分26秒完成全馬,Tony更在終點迎接女友「衝綫」,大讚她是super woman。

事後Inez在IG發文指上周四開始為了加碳(儲能量),吃得太多連續多日肚屙,並點名感謝男友Tony幫忙拍攝及駕車載她回家。

昨午Tony向《晴報》大談女友成功跑畢全馬,他表示︰「佢係一個長跑教練,不嬲都有跑開,過往曾參與世界各地包括東京、烏茲別克馬拉松,今次因為天氣比較熱,佢跑完都跛下跛下,對腳仲起晒水泡又抽筋!」對於如何協助及鼓勵Inez出賽,Tony續稱︰「佢本身有陪跑員幫手,所以我主要負責照顧佢嘅起居飲食,因為佢為咗賽事要做『飯桶』,幾日食十幾廿碗飯,我就負責買餸、放狗,等佢專心應戰!」他又透露女友完成馬拉松後,前晚特別請她歎日本菜作慰勞。

拍拖練跑要女友遷就

問及是否經常陪女友練跑,Tony透露︰「佢五分鐘跑到一公里,我就要六分半鐘,所以佢平時練跑都好遷就我嘅速度,自覺都健康咗,疫情下在工作以外多咗個目標,希望畀到大家正能量,畀到目標自己!」Tony更大爆女友提議他們下次情侶檔上陣︰「我跑速唔及佢,自己耐力仲有進步空間,跑十公里佢又嫌太容易,如果跑到半馬拉松都係一個好好嘅鍛練,所以我哋最大可能係一齊跑半馬,希望明年成事啦!」

撰文︰Steven

編輯︰陳禮恒

美術︰Simon