【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【黃金盛女】《吃掉前男友》小儀自爆每段感情皆被第三者介入 森美用「非常」方法助渡過難關

發佈時間: 2020/10/06

快將「入五」嘅阮小儀係圈中出名嘅「黃金盛女」,賢淑嘅佢更加係一代「美女廚神」,不過就無奈地仍未遇到佢嘅真命天子。聽晚播出嘅ViuTV節目《吃掉前男友》請嚟小儀分享佢同前度嘅經歷。

{{hket:inline-image name="3.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(大會提供)
 
小儀表示傷得最深嘅一段關係係交往7年嘅前度。佢指分手原因或因雙方正為工作搏殺而令感情變淡,但當中亦牽涉到對方出軌。小儀指自己用咗好長時間去治癒情傷,但重遊舊地亦不禁觸景傷情:「以前拍拖嗰陣,我哋好鍾意先約喺銅鑼灣西武百貨度等。分手之後有次揸車經過,發現西武百貨已經拆咗。然後,我控制唔到咁默默地喊咗出嚟。嗰刻先知原來受過嘅傷已經變成疤痕留喺心入面。」

{{hket:inline-image name="1.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(大會提供)

小儀入行早期有位消防員男友,之後於電台拍檔兼好友森美介紹下,2009年與出版社CEO黃志暉拍拖,不過當時有傳黃志暉因為升呢成為金融上市公司總裁後狠撇小儀,兩人拍拖一年後分手收場。小儀dry足4年後,曾被影到佢現身中環與男友人攬腰行街,但小儀事後解釋同對方係好朋友。多年來,小儀身邊不乏男性朋友,更與節目監製阿金,電視節目拍檔金剛傳過緋聞,但全部都只係「霧水情緣」。

{{hket:inline-image name="4.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(大會提供)

小儀雖然飽歷情傷,不過好友森美會用一啲另類嘅方法幫佢振作:「我試過失戀時好傷心,打電話畀佢,如果係其他人一定會叫我唔好難過,但佢係同我講『你幻想下個男人有香港腳㗎,好臭,爛晒㗎。』起碼佢會令我笑咗先,我亦會慢慢開始諗其實對方未必適合自己。」

{{hket:inline-image name="2a26a1f9ffb75c3d02b48abe8e767634.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(東星娛樂)

而森美亦其實一直都有幫單身嘅小儀撥行大葵扇:「之前有相士話小儀會因為我而有得戀愛,我聽完真係腳軟呀,幾驚係話我要幫佢埋單。原來係指小儀啲男朋友都係經我介紹嘅,所以佢一生人有姻緣全因為我,但失戀就係因為佢自己喇,雖然係我介紹啫,都要睇佢自己造化㗎嘛。」

撰文:黃蘊姿