【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

為囡囡「羅約彌」拎出世紙 雨僑爆政府字庫無「約」字

發佈時間: 2020/10/07

羅力威與雨僑的女兒Harper於今年八月出世,明天便兩個月大,兩公婆已為Harper改中文名「羅約彌」。他們前日到入境事務處為女兒辦理出世紙,但職員卻告知政府字庫的「約」字,部首字形為「糸」而非「糹」,令他們大感懊惱。雨僑昨日接受《晴報》電話訪問,強調會堅持用「約」字。

雨僑與羅力威前日為女兒約彌辦理出世紙,但入境事務處職員指政府字庫沒有「糹」為部首的「約」字。雨僑在社交網大呻︰「真係無,沒有,don't have!職員超認真搞咗兩個鐘真係無喎!話無『繞絲邊』下面係三點,電腦入面無呢個字,要申請同埋等多三個月,真係開心大發現。」羅力威亦留言︰「『繞絲邊』原來唔係三點水,無個約字,差啲改唔到呢個名,紅不紅都有繞絲邊,我哋係咪全香港第一個用約字嘅BB?」他笑指今次「開file」加了「約」字,以後所有BB都受用。

雨僑昨日向本報解釋女兒中文名來由︰「囡囡叫羅約彌,『約』係新約聖經,『彌』係彌賽亞,係基督宗教術語,意指受上帝指派,嚟拯救世人嘅救世主。」她當日手寫女兒名字給入境處職員:「職員好好,佢見我哋個『約』字係三點水『糹』,即同我哋講電腦會出『糸』,佢問我哋係咪一定要用三點水,我哋諗一諗,最後都覺得要用三點水。」她解釋︰「依家好多幼稚園堅持字體要用正字,將來阿女返學,個寫法好重要,所以最終都想用三點水。」

B女百日哭勁攞命

Harper快將兩個月大,雨僑稱囡囡近來「百日哭」︰「有日佢連續喊咗12個鐘,我就抱足佢咁耐,一放低佢就喊同尖叫,喊到第二朝。後尾帶佢睇醫生,醫生話佢有肚風,肚仔痛所以扭計喊,真係好攞命,但我好享受一手一腳照顧佢。」

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏