【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

昔日閨密決裂? 未知會否出席何雁詩婚禮 劉佩玥︰點都由佢做主導

發佈時間: 2020/10/08

劉佩玥與何雁詩(Stephanie)在15年合作劇集《四個女仔三個Bar》結為好姊妹,二人更曾經當上同居密友,然而有指劉佩玥連環缺席Stephanie的婚前派對及過大禮儀式,即傳出姊妹情不再;昨日兩位當事人分別回應本報,她們均例牌否認不和,但Stephanie下月註冊結婚,劉佩玥卻以拍劇為由預告「未必到」,Stephanie亦暗示:「不一定做婚禮姊妹先係朋友。」似有弦外之音。

何雁詩與未婚夫鄭俊弘將於下月七日註冊結婚,早前她廣邀圈中好友出席婚前派對,陳瀅、吳嘉熙等好姊妹均有到場。日前鄭俊弘與兄弟團到何家過大禮,陳瀅、賴慰玲和蔡思貝也專程到女家陪伴待嫁新娘,但仍不見劉佩玥的蹤影,就連Stephanie公布的姊妹團名單中,亦沒有劉佩玥,難免令人聯想到姊妹情不再。其實劉佩玥上月生日,亦未見昔日好姊妹為她慶祝,反而獲一班KOL陪伴,昔日的閨密統統消失。

對於是否跟Stephanie姊妹情決裂?劉佩玥昨日回覆《晴報》時輕鬆表示︰「笑死我,梗係無啦,頭先有人畀咗新聞我睇,我亦都知有記者問咗Stephanie回應,平時有緋聞或者花邊新聞,我都無乜反應,但今次嘅報道又未至於話嬲,係好無奈囉!」她續說︰「Stephanie係我人生入面,係其中一位好重要嘅人,今次佢結婚係喜事,突然有呢啲新聞覺得好奇怪。」

重提與陳瀅不和

問到為何缺席Stephanie的婚前派對?劉佩玥堅稱︰「我有去呀!喺呢個世代,唔係每次都要po相嘅,唔使每一樣嘢都要公布天下,我亦唔係每次聚會後都會po相,無相唔代表無去或者感情唔好。」至於Stephanie有否邀請她擔任姊妹團成員?劉佩玥續稱︰「佢有講過,但我拍緊劇,仲要一次過三套劇,重疊得好犀利,同埋友情唔係用一張相或一個角色去定奪,我非常開心佢有邀請我。(到時出席婚禮?)我都唔知呀,要睇工作時間而定。」期間,她更疑似「交波」給新娘子,「我都揸唔定主意,決定係點都由Stephanie做主導。」

劉佩玥又強調跟Stephanie仍是非常好的姊妹,至於跟蔡思貝、陳瀅等人可有不和?她強調︰「完全無,我唔會同人哋不和,之前都傳我同陳瀅吵大鑊,但我哋覺得啲傳聞太廢喇,唔使特別去澄清。」

至於下月即將成為「鄭太」的Stephanie,透過短訊回覆不和傳聞,她表示︰「當然唔係真啦,婚前派對劉佩玥都有出席呀!其實不一定做婚禮姊妹先係朋友。」她又指結婚是人生大事,故不想回應不實的報道。

撰文︰倪小珊

編輯︰陳禮恒

美術︰Simon