【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【三從四德?】港男批港女不懂煮飯做家務 「娶返嚟無用」言論引激辯 網民斥︰不如去娶外傭

發佈時間: 2020/10/09

隨著社會進步,家庭角色觀念亦有所變化。一名港男日前在網上討論區發文,批評現今的女士不懂做家務,甚至連照顧自己亦成問題,質疑「與其搵個人返嚟,乜都要照顧好佢,倒不如單身,好好咁照顧自己」。惟言論引起其他網民不滿,有人直指事主提出的是對外傭的要求,而非找人生伴侶。

該名港男日前(3日)在「香港討論區」以「其實而家啲女仔娶咗返嚟,佢哋識做啲乜」為題發文,批評香港女士不但不會洗衫、煮飯和做家務,甚至連照顧自己亦成問題,指她們希望「最好就係個男人乜都幫佢哋搞掂,諗好晒」。他續指,與其結婚後「乜都要照顧好佢」,倒不如單身,好好咁照顧自己。

【甘苦與共】人夫疫情下失業偷偷揸的士養家 孕妻「意外」做乘客一句說話極感人 詳情即睇︰【下一頁

網民反應兩極 建議事主娶外傭打理家務

帖文隨即引起熱議,不少網民為女士抱不平,認為男事主對妻子的定義如同聘請外傭,直指如果娶妻是為了計較會否做家務,建議他直接娶外傭,「你講嗰啲係對外傭的要求,搵老婆係下半生,人生伴侶」、「你娶的是賢內助,不是搵煮飯婆」、「睇你咩角度,搵工人就你啱,搵老婆你就咪害人」、「你要計娶一個人返嚟做到啲乜,不如你去娶個工人姐姐返來好過啦」。亦有網民表示,

「你娶佢返嚟可以請個工人畀佢,唔好當佢係工人,咁成件事就解決晒;如果無錢請工人,可以去非洲印度菲律賓印尼搵老婆都得,包保頭家打理得企企理理。」

不過,一名結婚逾10年的網民表示,雖然與妻子感情很好,但偶爾都會感到好累和煩厭,坦言「重新選我寧願單身」。但亦有不少網民認為,一段婚姻關係中是理應是互相照顧,一起分擔家頭細務,「咁一齊生活,大家都有份」、「你要返工,女人又要返?唔係你做,就是她做,有計?」、「兩個人一齊應該係互相照顧吧」。

準媽媽想打無痛分娩,「媽寶」丈夫嫌貴怪責嬌生慣養 :「我媽說她那個年代都直接生」,詳情即睇︰【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文︰劉紀瑩