【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

王菀之演追夢哮喘歌手感同身受 天生缺一塊心瓣曾為個唱操到病發

發佈時間: 2020/10/08

唱作女歌手王菀之(Ivana)嘅成名作《我真的受傷了》,今年已踏入創作20周年,至今仍大受歡迎。Ivana最近拍攝微電影《為夢想深呼吸》,電影講述歌手追夢、卻被嚴重哮喘所困擾,戲內會重新編曲同演繹《我真的受傷了》,Ivana更擔任微電影的女主角,由熱愛音樂嘅佢今次可以話係特別入戲!

{{hket:inline-image name="1.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(大會提供)
Ivana飾演嘅女主角Jamie係一名新人女歌手,正在籌辦第一次個人演唱會。她自小患有嚴重哮喘,入行後病情愈來愈嚴重,在她的首次個唱後台,Jamie突然哮喘病發,卻找不到藥物,最終被送入院,錯失踏上舞台的機會。

{{hket:inline-image name="5.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(大會提供)

後來又因服食類固醇控制病情致肥胖而重新「操fit」身形,在家運動期間再次因哮喘發作而倒下,生命危在旦夕。Ivana表示自己感同身受:「我自己也是歌手,看到這樣的劇本,的確很為女主角著急。我嘗試代入她的角色,想像自己可能因嚴重哮喘而不能再唱歌,真的會很難過、很崩潰。」

{{hket:inline-image name="4.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(大會提供)

現實中嘅Ivana早年曾經自爆有心臟病、先天少了一塊心瓣。2017年佢為咗籌備個唱更加搞到病發,當時佢都曾喺自己社交平台沮喪留言:「因心臟病,過去半年做gym,教練指我體能差到要先做復康……好不容易fit咗開始相信自己除咗骨同肥膏原來真係有幾組嘢叫肌肉,終於可以training加狂跳舞,跟住肌肉受壓受傷,醫生話不能拉筋不能舉重不能久站、不能穿高跟鞋、不能受壓……」雖然當時佢指自己唱歌暫時冇出事,但呼吸時就會「條氣唔係好順」。

{{hket:inline-image name="3.JPG"}}{{/hket:inline-image}}

(大會提供)

Ivana喺片場盡展搞笑一面,其中一幕描寫佢哮喘發作於地上掙扎,喺佢攞藥物及電話求救時,導演叫佢嘗試「優雅地掙扎」,Ivana馬上「搞鬼」一番,示範Cat Woman上身,「優雅地」爬過去,哄得全場大笑。

{{hket:inline-image name="120548244_256975348942129_1357149817406165160_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(Ivana IG)

《為夢想深呼吸》同《我真的受傷了》重新編曲版,10月22日(星期四)將會於Ivana的Facebook、Instagram同Youtube channel發布。而10月15日(星期四)在Ivana Facebook專頁率更加有得率先睇微電影預告片。