【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【母女情深】媽媽不慎打爛女兒禮物不捨痛哭 孝順女網上求同款西瓜作母生日禮物

發佈時間: 2020/10/10

禮物的珍貴之處不在於價值,而是人與人之間的感情。有女網民近日發文分享,指其母親不慎打破其送贈的湯碗,竟傷心得痛哭至「泣不成聲」;事主見狀於心不忍,遂向網民發問尋找同款湯碗,希望可當作生日禮物送給母親。不少網民被事主的母女之情所感動,紛紛為事主獻計,甚至主動出讓同款產品。

該名女網民周二(6日)在Facebook群組「巴打絲打 Facebook Club」發帖,指當日放學甫回家,便看到母親坐在床邊哭得泣不成聲,更形容從未看過對方如此傷心,因而感到愕然。於是,她立即放下書包,走近母親身旁細問緣由:

「媽媽,係咪有啲咩令妳唔開心吖......有咩事都可以同我分享吓。」

離婚後與兩女繼續住夫家,港媽感激老爺奶奶照顧重新振作,「我點捨得令佢哋傷心」,詳情即睇:【下一頁

其母親邊哭邊回應,原來她不小心打破了女兒所送贈的西瓜造型湯碗,令其一分為二。事主表示該湯碗已伴隨家人已久,自言看到母親傷心的模樣亦感到心痛,故希望重新購買一個同款的湯碗,當作生日禮物送給母親以作安慰,

「嚟緊佢都就嚟生日,我都睇得出佢真係好重視母女情嘅感情,所以我今日出post(帖文)係想問各位巴打(brother,意指「網民」),唔該有冇人有呢隻碗?我好想喺佢生日嗰陣送畀佢。」

網民:媽媽珍惜的是心意

帖文引起網民關注,不少人都被其母女情所感動,指母女之間感情比禮物價值更重要,「伯母真係好珍惜你送畀佢嘅嘢,好感動」、「有時啲嘢唔係金錢上嘅價值咁簡單,而係親情的無價寶呢!」許多網民亦紛紛獻計,提議事主網購新碗,甚至有人指自己家中有同碗湯碗且願意免費出讓。

亦有網民表示,事主母親重視的是女兒心意而非物質,著事主毋須執著尋找同款禮物,「我諗伯母珍惜嘅唔係呢款碗,而係呢隻碗嘅意義」、「媽媽是珍惜你的心意不是物件」、「整返個意義大過買隻新」。

航班停飛太掛住獨居英國嫲嫲,為見一面意國10歲童步行2735公里,詳情即睇:【下一頁

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:黎穎芯