【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

《使徒行者3》咀完三哥咀馬明 黃智雯:媽咪好羨慕我

發佈時間: 2020/10/12

黃智雯、苗僑偉(三哥)及馬國明等昨日出席無綫重頭劇《使徒行者3》記者會,身為《使徒》新成員的智雯,在劇中艷福無邊,先後跟馬明及三哥拍攝接吻戲。智雯坦言被三哥錫到心跳加速,又大爆黃媽媽是三哥粉絲,所以對智雯羨慕又妒忌。

由林峯、苗僑偉、馬國明及黃智雯主演的《使徒行者3》,將於今晚在myTV SUPER的myTV Gold上架。一眾演員昨日為新劇造勢,不過剛榮升爸爸的林峯沒有現身,只拍片為團隊打氣。黃智雯在劇中與三哥咀嘴,智雯坦言一聽對方提起接吻戲就會面紅:「我好尷尬,因為三哥係男神!劇本無呢個情節,係三哥同導演臨時傾咗加落去,劇情好合理,我有觸電感覺。」

提到三哥形容智雯「由僵硬錫到變軟」,智雯笑說:「因為我反應唔切,佢有問過我,但我以為講笑,一埋位佢就錫埋嚟,所以有啲僵硬同震驚,佢呢個吻係好有驚喜同衝擊。」至於與馬明的咀戲,智雯卻反應「冷淡」,她笑說:「我同馬明都唔係第一次錫啦,同佢係細水長流,同三哥係心跳加速。我同媽咪講我同三哥有接吻戲,佢好羨慕我!」

馬明靚湯獲讚登對

三哥與馬明表示未探望過林峯的初生女兒,只看過照片,問馬明會否想快些結婚生B?三哥即搶答:「相信都好快!估唔到佢(馬明)同我世姪女(湯洛雯),大家拍《使徒3》都經歷唔同變化,有袁偉豪求婚、黃翠如準備生仔,仲有秘密拍拖中。」三哥搞笑地「狙擊」馬明說:「真係估唔到你哋,你同我世姪女點識?我幫岳父(湯鎮宗)問。」馬明不懂反應,三哥再說︰「馬明好內斂,所以(湯洛雯)先鍾意佢,佢哋好登對!」至於馬明被影到拍拖睇樓,他聲稱只是路過,三哥聞言即取笑他不夠醒目。

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏