【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【爸爸羅力威冇幫手?】雨僑做新手媽媽自信搞得掂 後悔冇請陪月湊B:勿以身犯險

發佈時間: 2020/10/14

歌手雨僑當了兩個月新手媽媽,經常和網民分享與女兒羅約彌(Harper)的點滴逸事,曾以「十萬個衝擊」形容女兒出世後生活上的轉變,今日雨僑發文以「你最近還好嗎?」為題,提到有人之前問過她,如何在沒有工人姐姐及陪月員的情況下,自己坐月及湊女,經過兩個月的親歷體驗,她的結論是「各位切勿以身犯險」。

為囡囡「為囡囡「羅約彌」拎出世紙 雨僑爆政府字庫無「約」字下一頁

{{hket:inline-image name="06.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

雨僑新手媽媽,面對新冠肺炎疫情,為減少和外人接觸不請陪月及工人,親自湊女兒Harper。(圖片:雨僑IG)

究竟何謂「險」?雨僑亦有解畫:「如果BB唔係百日哭,如果唔係屋企都有好多事發生,係會輕鬆啲...但係世事無如果,都係嗰句,切勿以身犯險,唔好做傻事。」這個犯險日誌她說是「唉!十匹布咁長」,大賣關子透露稍後會開Live分享。

{{hket:inline-image name="07.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

雨僑形容湊Harper這兩個月是「以身犯險」,將會開Live分享犯險經歷。(圖片:雨僑IG)

其實雨僑湊女花上不少心力,但見到Harper活潑精靈兼有肉地,被雨僑取笑叫「羅約肥」,她大讚B女好食得:「其實我日日都係一片混亂嘅,好在佢自己係好肯食奶㗎囉。」又提到Harper似足她:「個女好似瞓覺仲少過我,以前阿媽成日話我細個唔瞓覺,我唔信架,而家終於信,原來係有BB係唔使瞓㗎,買咗三張唔同款嘅床仔,佢都係鍾意瞓喺我個身度。」看來龍床到不及媽媽心口舒服。從雨僑身上看到母親的偉大,她說絕對不是,只是不知從哪裡來的自信。

【唔係方中Sir】羅力威雨僑為新生女攞出世紙 政府字庫「查無此字」咩名咁巴閉?下一頁

{{hket:inline-image name="05.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

雨僑和老公羅力威為迎接Harper出世已做足準備,連BB床都買三張,給女兒有瞓好覺。 (圖片:雨僑IG)

{{hket:inline-image name="04.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Harper的百日哭,又不願瞓覺,令雨僑大感頭痛。 (圖片:雨僑IG)

{{hket:inline-image name="03.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

每日要為BB清潔用品。 (圖片:雨僑IG)

{{hket:inline-image name="02.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

雨僑話Harper好食得,泵奶不停手。 (圖片:雨僑IG)

而網民對雨僑「以身犯險」言論反應好壞參半,有同樣沒請工人及陪月員的網民身同感受:「頭一個月真係好辛苦,新手媽媽乜都擔心一餐,每日都攰到懷疑人生。」而身為人母的謝安琪亦有叫「加油」及給心心圖案鼓勵。

雨僑接受《晴報》訪問,她稱將會分享坐月過程,因她是剖腹生Harper,但因疫情及家中有兩隻貓咪的關係,所以覺得請陪月及工人姐姐不太方便,所以,最後決定自己湊及叫媽媽來幫手照顧。坐月方面,她自認非常聽話,好好調理,不會犯規亂吃,足足一個月都沒有沾生水,更到街巿買了20斤生薑來煲水沖涼,亦沒有濕水洗頭只有乾洗。

說到Harper百日哭問題,雨僑稱因為囡囡腸道未發展成熟,所以會令她有「咕嚕咕嚕」不適情況,亦她不愛瞓覺,睡得很少,她謂:「老人家形容為狗蝨覺。」問到老公羅力威可有幫手?雨僑大讚老公沒有偷懶:「佢已經幫晒手餵奶換片,乜都做,但對男人嚟講真係唔容易。」

{{hket:inline-image name="01.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

食飽飽的Harper睡得正甜,媽媽雨僑終有覺好瞓。 (圖片:雨僑IG)

撰文:衛紫敏