【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

自認腳頭好 羅仲謙望新劇帶旺張曦雯

發佈時間: 2020/10/16

羅仲謙、韋家雄、張曦雯(Kelly)及張秀文等昨日宣傳新劇《木棘証人》,謙仔相隔四年再拍無綫劇,他發現有很多女星冒起,又自爆腳頭好,不少合作過的女星都會在台慶頒獎禮上奪獎,而他亦搞笑自封資歷最深的「飛躍進步男藝員」候選者。

羅仲謙經常帶旺拍檔,他笑言︰「(公司)力捧緊Kelly,自己都好彩,其實有啲一齊合作過就攞獎(你指老婆楊怡?)佢係前輩,經驗豐富過我。」張曦雯將有新劇《木棘証人》及《踩過界II》出街,亦即將開拍《白色強人II》,問她是否打算爭視后?Kelly即說︰「無,一定唔會。(謙仔旺女主角喎!)咁可唔可以攞多次『飛躍』?呢套劇係我喺美國讀完演技課程後返嚟拍,希望大家睇到我有進步啦。」

有指謙仔回歸TVB拍劇爭視帝,他否認報道更自嘲只是做陪襯,曾經多次提名「飛躍進步男藝員」,卻從未成功跑出,難怪他對獎項十分淡然:「希望新劇口碑好,我將啲運氣畀晒Kelly,最緊要開心。」

張秀文唔怕得罪人

張秀文玩遊戲時示範「港女十式」動作,她笑言︰「平時我唔會咁樣做,我有時都幾麻甩,森美大哥都話見到我就諗起『碟頭飯』。不過我有時都好女仔,如果對住熟朋友,我可以好粗豪,又可以扮低能。」

此外,張秀文近日與崔建邦合作主持清談節目《諸朋好友》,主要由崔建邦邀請圈中好友做嘉賓,秀文負責做醜人,問嘉賓一些難以啟齒的問題,問她會否怕得罪人?她表示︰「我成日都得罪人㗎啦,不過我會笑住冧番人。」

採訪︰Pauline

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏