【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【真愛何價】男友被嫌棄是「公屋仔」 港女大呻母親市儈 「叫我唔好諗住同佢結婚」

發佈時間: 2020/10/17

本港樓價高企令市民難以「上車」,不少人更指抽到公屋是如獲至寶;然而,不少人仍對公屋存有階級觀念。一名港女日前在網上吐苦水,指母親十分市儈,嫌棄其男友是「公屋仔」,更著她將來切勿與男方結婚。對此,事主不禁大呻:「有錢又唔等於對你好,點解睇到錢咁重?」

該名港女昨日(16日)在網上討論區「Dcard」以「老母嫌男朋友係公屋仔」為題發帖,指自己一直都覺得母親十分市儈,因此隱瞞對方自己的感情狀況;拍拖幾年後,因有感經常向母親說謊十分辛苦,遂向對方坦白。

列出公屋父母7大問題,港女看低「公屋仔」成功機會:「無交往價值、將來和希望」,詳情即睇:【下一頁

未料,母親得知後的反應,卻令事主十分難受,「點知佢一開口關心嘅嘢全部都係錢,一嚟就問我佢住邊,又話『吓,又搵個住公屋嘅』(但我哋都係住公屋),跟住就係咁問收入,問返咩(工)。」接著,母親更稱:

「我好唔滿意囉,佢做呢啲工又住公屋!」

事主續指,母親不斷大數男友不濟,更表明不想女兒與「公屋仔」結婚,「講到明叫我唔好諗住同佢結婚,拍吓拖就好」;而最令事主傷心的是,母親著緊的只是錢,其他的概不關心,

「成個過程係無關心過我哋點識,一齊咗幾耐,佢對我好唔好,淨係識問錢錢錢。」

另有一次事主生日,獲男友贈送一部蘋果iPad作禮物。回家後,當母親見到iPad,即詢問事主是否男友所贈;事主回應「是」後,母親竟然表示:「咁我呢,佢唔使送嘢畀我㗎?我部電話都就嚟壞,唔係應該要送嘢畀我嘅咩?」對於母親的反應,事主大感無奈,「我聽到已經即刻話:『吓,點解要送畀你?』」

事主不禁慨嘆,母親「淨係識睇錢」令她大感辛苦,雖然她與男友拍拖是他們兩人的事,但如果母親一直不喜歡男方、又如此市儈,「最後唔通又要反晒面咁咩?」最後,她傷心地稱:

「有時真係唔明啲父母諗咩,有錢又唔等於對你好,點解睇到錢咁重?」

網民同情事主:媽媽或覺得「錢」先係唯一安全感

此事引來網民熱議,不少人留言表示對同情事主,「佢自覺為你好就講呢講路,有理過你感受?」、「抱抱樓主,就算真係搵到個住私樓嘅男朋友,阿媽一定有更加多嘅要求」、「雖然都知父母心裏想個女嫁個好人家,有家底,唔想你捱苦,但係......你唔鍾意個男仔嘅話就算佢係李嘉誠都冇用㗎喎?」、「惟有咁諗:佢以前經歷過嘅嘢,令到佢覺得『錢』先係唯一嘅安全感」。

不理解為何下嫁「公屋仔」,港女認為靚女嫁中產都委屈:「除咗奉子成婚諗唔到其他原因」,詳情即睇:【下一頁

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴