【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【教學爭議】「助」字寫成「力且」被罰抄100次 家長撐左撇子兒子:老師教法有問題

發佈時間: 2020/10/18

老師應按學生情況因材施教,但近日一位家長在網上大呻,指老師教學生寫「助」字時,強調「寫開字嗰隻手係要用力」,故「力」應在右邊、「且」在左邊,由於事主兒子為一名左撇子,結果將「助」字寫成「力且」,被老師罰企兼罰抄,令事主質疑老師做法有問題。

一位網民上周五(16日)在網上討論區發文,指當日接兒子放學時看見他不斷哭泣,追問下得知原來中文科老師在課上教寫「助」字時,為加深同學記憶,指寫「助」字時可分拆成「且」和「力」,並形容:

「寫開字嗰隻手係要用力,所以『力』永遠喺右邊,『且』喺左邊。」

不過由於其兒子為左撇子,以左手寫字,故在堂上把「助」字寫成「力且」,老師見狀即問其兒子「係唔係玩嘢」,

「仔仔問『唔係寫字隻手用力咩?』,老師就直接叫咗佢出去罰企,同埋抄100次『助』字。」

【太聰明】小六女兒被揭為「生意奇才」 向同學出租網絡每人每日收$13,詳情即睇:【下一頁

事主續指,兒子本身未曾把「助」字寫錯,直至老師以該方法教導後出錯,對於兒子無辜被罰感不滿,形容「唔想佢畀人蝦」,故詢問網民:

「我好唔好星期一去學校投訴佢(老師)?」

網民憂「秋後算帳」:驚畀老師針對

不少網民看到帖子後,均認為該老師的教法有問題,留言指:「咁樣咪仲難記」、「投訴啦,教得差仲要罰人」、「個老師唔了解佢(事主兒子)係左撇子,就話佢玩嘢,係好大問題」;惟有人擔心事主投訴後會令兒子日後受針對,「我都做人老竇,好驚發生呢啲事,投訴又驚畀老師針對」、「唔一定講到要投訴咁緊張,小事一單」。

事主其後補充,指當天下午已致電學校投訴,惟「校務處話個老師走咗」,而她亦擔心該老師會「記仇」,投訴後恐會對兒子「不利」。

【誰對誰錯】小三生寫漏1個字只得99分 家長質疑老師太嚴:很不必要,詳情即睇:【下一頁

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:蘇麗儀