【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

直播節目疑爆英語粗口 謝嘉怡澄清︰我係講「服」字

發佈時間: 2020/10/19

應屆港姐冠軍謝嘉怡前晚在《善心滿載仁愛堂》直播節目中呼籲捐款,但不諳廣東話的她突然「發台瘟」,最後疑似自責地爆粗,引來觀眾譁然。事後謝嘉怡否認爆粗,強調只是太緊張忘記台詞,又自認斯文不會講粗口。

謝嘉怡前晚聯同應屆港姐亞軍陳楨怡及季軍郭柏妍出席直播騷,打頭陣的謝嘉怡帶領一眾總理出場,她以半鹹半淡的廣東話說︰「群策群力,與愛同行,仁愛堂一直以來用愛…」她明顯太緊張而忘記對白,更真情流露地細聲說了疑似英語粗口,連身旁的男總理也驚訝地看着她,場面尷尬。

不少網民在討論區表示聽到謝嘉怡「爆粗」,事後她解釋說:「嗰段口號好長,本來我背到好熟,點知好緊張。我係想講『服務有需要嘅人』,但講完個『服』字我就講唔到落去,嗰個字唔係英文粗口,而係一個中文字,平時我都好斯文,好少講呢啲嘢(粗口)!」不過無綫官網的節目重溫,竟將謝嘉怡講的「服」字加工「滅聲」。雖然開場時表現甩轆,幸好及後謝嘉怡穿上「氣球裙」行catwalk則十分淡定,她大呼好玩︰「我擔心啲氣球會爛,所以着晒打底衫褲,不過負責人話啲氣球坐唔爛嘅。」

李克勤為養家返內地開工

同場的李克勤,表示看報道得知陳柏宇在疫情期間花掉過百萬老本養家,令他感同身受。克勤坦言今年在港近乎零收入,稍後回內地工作,即使來回要隔離28日也無可奈何:「大仔問我可唔可以唔去,我就問佢『咁你食乜?係咪唔開生日會吖?』太太(盧淑儀)唔想我走咁耐,但無辦法。(花掉過百萬老本?)我有兩個小朋友,仲有隻狗,不過呢啲無得比,好多業內人士都好慘。」

撰文︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰Simon