【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【橫刀奪愛?】中學生胖弟愛做偽娘富女人味 姐姐怕被「撬牆腳」 「男友眼甘甘望住細佬」

發佈時間: 2020/10/21

如果男朋友對其他女性產生興趣,不少女生或都會擔心自己「地位不保」。一名女網民發文求助,指其就讀中學的弟弟經常化妝著裙「扮女仔」,更形容他越來越有「女人味」。至日前事主帶男友回家,對方看見其弟一身女性打扮後不禁被吸引,一直目不轉睛地留意其一舉一動,令事主擔心自己男友會被弟弟「撬牆腳」。

Facebook專頁「名校 Secrets」周一(19日)刊登一名女網民的投稿,她表示其弟一向為一名「斯文陽光嘅肥仔」,惟升上中三後,事主一次無意中發現他經常在房內「扮女仔」,「學人化妝著裙」 ; 事主擔心父母會「接受唔到」,遂一直為弟弟保守秘密。而母親有一次替弟弟執拾房間時,發現許多化妝品、假髮和女裝,亦只是懷疑他有女朋友。

男友被男扮女裝弟弟吸引

後來,事主察覺弟弟越來越有「女人味」,直言「有時望住佢,我都會覺得佢正過我」。至日前放學後,事主帶男友回家,男友看見事主弟弟一身女性打扮、穿著迷你裙行出房去洗手間,隨即目不轉睛地望著「她」,事主形容:

「雖然我同男朋友提過呢個係我細佬,但佢唔單止無嚇親,仲眼甘甘咁望佢,好似被吸引住咁。」

50歲同性戀父離婚斬32年情,戀上女兒25歲男友準備再婚,詳情即睇:【下一頁

事主見男友對其他「女生」饒有興致,隨即火冒三丈,憤而問他「望咁耐做乜嘢」;男友則不以為然,反問「唔係望女仔你嬲乜嘢」,甚至繼續留意著事主弟弟的一舉一動,

「之後佢(男友)一直神不守舍,仲借啲意行過細佬間房偷望……」

網民突破「盲點」:望肥仔女裝都唔望你

對此,事主表示擔心會被弟弟「橫刀奪愛」,坦言「唔知點算好」,遂向一眾網民徵詢意見。不少網民卻揶揄她:「重點係你男朋友望肥仔女裝都唔望你」、「成全佢哋啦」、「千祈唔好同你阿媽講,佢會叫你讓細佬」;另有人著事主順其自然,亦欣賞她保護弟弟,「拍拖啫,唔對路咪換人」、「保護細佬的一顆心好抵讚」。

兒子結婚媽媽穿白色婚紗出席,照片上新娘分不清 媽媽心態惹猜測,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.娛樂資訊

撰文:蘇麗儀