【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【此話當真?】蘭桂坊醉娃$2萬卡地亞錶付$78車資 的士司機心驚欲交回結局意想不到

發佈時間: 2020/10/26

如果收到乘客的巨額貼士,各位的士司機會如何處理?一名的士司機日前在網上發帖請教一眾網民,指自己在蘭桂坊接到一名酒醉女子,獲對方以一隻價值2萬元的卡地亞(Cartier)名錶當78元車費,「仲話有多嘅當係貼士」,令他不知如何是好。司機其後遵從網民意見,到當日女乘客下車地點尋回她,而最終結局更是令人感到意想不到,十分暖心。

該名的士司機前日(24日)在Facebook群組「的士司機資訊網 Taxi」發帖,指上周三(23日)晚上在蘭桂坊載到一名女乘客,目的地為跑馬地山村道,當時對方呈醉酒狀態,

「落車嗰陣時話唔夠現金畀,之後就除咗隻錶畀我,話隻錶已經夠畀車錢,仲話有多嘅當係貼士……有無人知道隻錶大概值幾錢?」

其後,他又補充指自己剛去當鋪問過,「係真嘅卡地亞錶,都當到2萬。請問我而家應該去警署備案定係去返山村道搵返個客?」對此,不少網民留言提醒事主,小心女乘客酒醒後會反口,「佢報警你一身蟻」、「小心被告盜竊罪」、「有無錄音先」、「客人喝醉,當時非清醒,安心及清高些,交還或交往差館」。

3歲童人有三急港媽無視司機勸告,的士上直接用水樽裝尿,詳情即睇:【下一頁

事主於是聽從網民意見,到女乘客疑似所住、位於山村道的住所,向管理員求助尋人,希望將該隻錶交還女乘客,並向對方索回應付車資了事,「唔想因為一隻錶搞到自己惹麻煩。」

其後,他在管理員的幫助下,成功尋回該名女乘客。經溝通後,對方表示自己其實當時「唔係醉到自己做乜都唔知」,

「佢係完全知自己做緊乜,個客話隻錶當時真係決定哦畀我做車資同貼士,佢話估唔到我會過嚟話畀返隻錶佢,所以佢會守承諾將隻錶送畀我。」

於是,他們在管理員的見證下拍片及簽紙作實,「以證明個客係喺清醒下作岀呢個決定。揸咁耐的士真係第一次遇到收車資加貼士2萬。原來好人真係有好報,在此亦要多謝各位嘅提點同呢位乘客張小姐!」此外,事主又指自己不會將錶轉售圖利,

「唔會賣啦,自己時刻戴住提醒自己做一個唔貪心多做好事嘅人!」

鋼鐵廠大老闆患癌生意下滑破產,為養妻活兒截肢頂硬上改做司機,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴