【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【塞過紅隧】重陽假期大美督水壩塞爆家庭單車 目擊者:幾乎以為是出埃及記

發佈時間: 2020/10/26

在一連3日的重陽長假中,不少市民都趁機一家大細郊遊玩樂。昨日(25日)大美督水壩驚現長長「車龍」,只見斜坡上塞滿多輛家庭單車,幾乎動彈不得,人流極為密集,令目擊者不禁大嘆:「幾乎以為是出埃及記!」

{{hket:inline-image name="tp261020201.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

斜坡兩旁亦有大量人群步行。(「Tai Po 大埔」圖片)

一名網民昨日在Facebook群組「Tai Po 大埔」圖文並茂發帖,相片中只見大美督水壩塞爆家庭單車,多輛載著大人、小朋友的單車正在排隊上壩及落壩,十分誇張;當時一架單車貼著另一架的車尾,兩旁亦有大量人群步行,有人更索性落車等候或推車。

對此,該名網民不禁表示:

「今天下午奇景,誓要上水壩的香港人,幾乎以為是出埃及記……」

{{hket:inline-image name="tp261020203.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

一架單車貼著另一架的車尾排隊落斜坡。(「Tai Po 大埔」圖片)

帖文引來網民熱議,不少人大呼誇張,「其實你哋知唔知有幾危險?」、「水務署多年前已經喺斜路底做埋個閘唔畀你哋上」、「香港人大壓力就算逼都要鬆下,不過逼成咁同返工差唔多囉」、「平時返工塞車仲未塞夠?放假都要塞下車先有feel?」、「等睇14日後可能又爆」。

重陽山火直逼元朗大樹下狗場,熱心市民通宵營救近200隻貓狗,詳情即睇:【下一頁

{{hket:inline-image name="tp261020202.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

有家長推著家庭車上斜坡,現場十分混亂,險象環生。(「Tai Po 大埔」圖片)

另有網民上傳一張照片,顯示到了晚上,大批遊人在大美督巴士站排隊等車離開。對此,有住在附近的網民留言怒轟:「今日晏晝睇住架家庭車差啲衝出馬路,一到假日就係咁,架架小巴巴士都爆,返屋企又唔得,出大埔又唔得,交通配套冇改善過,沙灘又就嚟開放,船灣又起啲唔知乜屋,係咪當住汀角路沿線嘅人死?」、「住喺大美督啲人真係多得你哋唔少!」

{{hket:inline-image name="tp261020204.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

晚上有大批遊人到巴士站排隊。(「Tai Po 大埔」圖片)

蘭桂坊醉娃$2萬卡地亞錶付$78車資,的士司機心驚欲交回結局意想不到,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴