【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

入行前相識 許廷鏗為林奕匡洗牙換新歌

發佈時間: 2020/10/27

近來疫情日漸緩和,一段時間沒公開露面的許廷鏗與林奕匡,昨日齊齊上音樂節目獻唱。原來二人識於微時,更約定互相幫忙,林奕匡寫新歌送給許廷鏗,許廷鏗則以洗牙服務回禮。

許廷鏗、林奕匡、盧巧音及趙學而等,昨日錄影ViuTV節目《Chill Club》。許廷鏗與林奕匡早於入行前已認識,更試過一起唱K,林奕匡大讚當時已是牙醫的許廷鏗十分唱得。許廷鏗笑言林奕匡為他寫新歌,他便會禮尚往來,幫林奕匡洗牙當作答謝。用洗牙換新歌豈非有賺?許廷鏗即反駁說︰「我洗牙都要用腦㗎!」

另外,林奕匡原來已半年沒出席公開活動,早前因意外右臂甩骹的他,趁休養期間專心寫歌。他說:「我寫咗十幾20首,全部交晒畀公司,無特別留畀自己。」許廷鏗則透露將於下月11日光棍節出碟︰「呢個係我原定嘅計劃,揀光棍節出碟,係因為呢隻係我第11隻個人大碟。」

盧巧音做主持獲讚

同場的盧巧音(Candy)與趙學而拍檔主持《Chill Club》,趙學而大讚第二次做嘉賓主持的盧巧音表現愈見進步:「平時Candy個人慢半拍,答嘢都要諗一陣,但頭先做節目時我一講完,佢即刻接到,要畀個叻佢!」Candy原定客串主持四集,現在獲通知再添食一集,她笑言可能會做主持做上癮:「因為大家夾得幾好,都好開心。」

採訪、攝影︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏