【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「龍貓嫂」黃穎君客串演羅仲謙老婆 產後未回戲自愧:「我對佢唔住」

發佈時間: 2020/10/27

憑劇集《降魔的》演「龍貓嫂」演技備受讚賞的黃穎君(Burmie),雖然大多是綠葉角色,不過就勝在一劇接一劇,拍劇還兼顧《東張西望》主持,工作機會比其他藝員更甚。凌晨時份,Burmie在社交網上載一張和羅仲謙(現名:羅子溢)的劇照,還配文抒發心情:「產後復出的第一齣劇,也是我情緒、狀態未回復的期間,更是我對自己最不滿意的時候,可以更好...」

《東張西望》外傭偷雞做生意單車徑變身廚房 草叢邊油炸雞翼極危險隨時火燭 下一頁

{{hket:inline-image name="32.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

黃穎君自嘲未有好好發揮演好做謙仔老婆的戲份,反要謙仔安慰。(圖片:黃穎君IG)

她更重發一段去年的文字:「停工好一陣子,要回復最佳狀態真的需要時間...、Fit係一種心理,一種狀態,一種氣場,一種得心應手的悠然自得,記錄一下,復工之劇 #木棘証人  我可以做得更好的。」

{{hket:inline-image name="21.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:黃穎君IG)

 

{{hket:inline-image name="31.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

在《木棘証人》中,黃穎君演謙仔老婆,戲中一家四口合照留念。(圖片:黃穎君IG)

問到當時情緒狀態不好,是否患上產後抑鬱?Burmie回覆晴報表示:「唔係產後抑鬱,係情緒唔好,因為做新手媽媽,要餵母乳,又怕蓋被會焗到BB,好多莫名其妙事都會擔心。」因產後復工第一齣劇,她飾演謙仔的老婆,Burmie謂:「呢場戲係感情戲,我要喊,而我入行8年,我覺得演得最差係呢場,可以同謙仔拍戲,仲要係佢老婆,係一個好好嘅機會,但當然剛生完BB,狀態仲係好差,入唔到戲,做咗人媽媽,但做唔番演員,嗰刻個腦係空白咗,NG咗都有廿次,所以,我真係好對你唔住,謙。」

{{hket:inline-image name="23.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:黃穎君IG)

不過,Burmie就大讚謙仔係好演員,更知她太緊張,便和她傾偈放鬆情緒:「我諗番時間,謙仔當時應該已經有「小珍珠」,只係未滿三個月唔公開得。」Burmie表示再重發文章要提醒自己曾經有過最差的一次表現,不可以再重複犯錯。

{{hket:inline-image name="20.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

黃穎君當日產後復出第一套劇雖然是客串演謙仔老婆,但自覺演出不在狀態,愧對謙仔。(圖片:黃穎君IG)

這場和謙仔的對手戲,將於本周三出街,Burmie自覺「不堪入目」,正猶豫着:「我唔敢睇番,過唔到自己心理障礙呀。」不過,正如Burmie留言所說,大家焦點都不是在她身上,而是謙仔:「特別是我奶奶,佢只係不斷講謙謙真係好靚仔,okok 這個我知道了。」

{{hket:inline-image name="34.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

黃穎君演貓龍嫂演技大爆發而受關注(圖片:網上截圖)

{{hket:inline-image name="29.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

黃穎君和何遠東繼《降魔的》後,再度合作演《一笑渡凡間》。(圖片:黃穎君IG)

{{hket:inline-image name="26.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

黃穎君到今年拍3月開拍《一笑渡凡間》時,情緒好好多,總能自如發揮。(圖片:黃穎君IG)

撰文:衛紫敏

【堅離地愛堅離地】黃心穎倉底貨解禁搏翻身 主角淪為配角2秒鏡頭輸龔嘉欣 【下一頁