【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

謙仔改名羅子溢 否認為追男B

發佈時間: 2020/10/29

羅子溢(前名羅仲謙)、張曦雯(Kelly)及韋家雄等一班演員,昨日為熱播劇《木棘証人》宣傳。羅子溢與太太楊茜堯(前名楊怡)日前宣布齊齊改名,他透露已改名一段時間,但並非找高人改名,子溢解釋︰「無刻意,係緣分,希望改名後對家人好,亦想帶旺事業。(『子溢』有想生仔嘅意思?)呢啲只係好表面嘅解釋,生仔隨緣啦,純粹係計算筆劃同五行。」除了宣傳新劇,他閒時會在家中湊女,更自爆要扮人肉跳樓機、摩天輪及海盜船去冧囡囡。至於太太亦想復出拍劇,奈何暫時未能「甩身」,他又言不介意夫妻檔上陣,甚至一家三口亮相也可考慮,但笑言︰「咁會收好貴,哈哈!」

同場的Kelly透露在劇中出動私伙黑色喱士裙色誘子溢,她表示︰「每個女仔都鍾意買靚內衣,好似買靚鞋咁。(鍾意咩款式內衣?)我係model出身,最鍾意着肉色內衣做打底。」她又踢爆韋家雄拍劇時經常講周星馳經典對白及「食字gag」,有時會令她笑到失控要NG。