【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【十大航空業最愛藝人】前空姐爆至Like排名No.1古天樂 「大笑姑婆」影合照勁晦氣

發佈時間: 2020/10/29

前國泰空姐「莎姐」,變身YouTuber在網上開Live,細數空姐們最喜歡的藝人!事關她多年來因工作關係,經常接觸不少巨星、藝人,令她看盡人生百態 ; 有Like當然都有Unlike名單,不過後者只是「揞名」爆巨星藝人的難頂惡行。

 

十大喜愛藝人名單︰

第一位古天樂,該前空姐大讚古仔超級靚仔,就連他的經理人都一樣靚仔、友善。古仔既是電影公司老闆,又是演藝人協會會長,私底下經常做慈善,心地好好,受空姐歡迎完全不意外。

【十月盛產型男美女?】郭富城一家四口出動曬溫馨慶生 古天樂正式「入五」Sammi大讚Keep得到 下一頁

{{hket:inline-image name="02.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片︰古天樂FB)

 

第二位是舒淇,空姐們說她冇「嘴藐藐」又冇架子,仲會同空姐講感情事,令大家感覺好窩心。舒淇講過自己想做空姐,可惜不夠高,又知道這行業工作辛苦。

{{hket:inline-image name="04.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片︰舒淇IG)

 

第三位是張曼玉,當時她坐頭等,法籍男友坐經濟客位,起飛後,女方專登走到經濟客位陪男友 ; 話說當時一張由香港飛巴黎的機票,要十幾萬,空姐都有將頭等餐送到經濟位供曼玉享用。

{{hket:inline-image name="36.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

張曼玉 (圖片:微博截圖)

 

第四位是好好先生任賢齊,因太太同小朋友坐經濟客位,飛機起飛後,他即從頭等艙去到經濟艙餵小朋友食嘢,臨落機又去幫太太執行李,好照顧家人。

{{hket:inline-image name="30.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:任賢齊FB)

 

第五位是周潤發,當時發哥被Fans包圍搞到最遲一個上機,上到機他向機組人員逐一講對唔住,非常有禮。

{{hket:inline-image name="28.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:劉嘉玲IG)

【暖男爸爸】「暴龍哥」鬈毛JuJu金魚嘴超萌搶鏡 鄭中基點解望住余香凝爆喊?下一頁

 


第六位輪到陳奕迅(Eason),他一上機就休息,幾乎瞓到落機 ; 機組人員趁他落機前走去合照,雖然Eason好攰,都努力擠出笑容,給空姐良好印象。

{{hket:inline-image name="18.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

陳奕迅(圖片:網上截圖)

 

第七位是擁有一雙「電眼」的梁朝偉,當時空姐自我介紹是馬來西亞人,偉仔就放下戒心和她傾偈講滑雪:「你知唔知我去日本滑雪戴住晒眼鏡、裝備,好多人唔認得我,我不知幾爽!」,言談間嗰種Nice、風度,不是扮出來,要結識女仔嗰種。

{{hket:inline-image name="10.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="11.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:網上截圖)

 


第八位是李心潔,像鄰家女孩,飛機上全程睇書,有文青Feel!「莎姐」又說,心潔和當時的男友彭順、彭順跟前妻所生的女兒同行,見心潔對繼女非常照顧,非常貼心。

{{hket:inline-image name="14.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

李沁潔(圖片:網上截圖)

 

 

第九位是張學友,「莎姐」讚學友有個好好嘅經理人!當日學友坐長途機去洛杉磯,經理人專登同空姐講聲,「因為學友好攰,所以不能影相和簽名」 ; 而回程時,竟然都是同一批機組人員,這次經理人同空姐講,「學友今日OK,唔係太攰,影相簽名絕對冇問題」。「莎姐」這樣形容學友本人,「佢好斯文、好靜,單單透過眼神、身體語言,已感覺到是個謙卑嘅人。」

{{hket:inline-image name="19.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:網上截圖)

 


第十位的王菲,「莎姐」形容,機場仍是啟德時代,王菲似足細路女,在候機室,雙腳撐住前面張櫈 ; 之後叫經理人幫她買煙 ; 落機後,再見到王菲踎在行李輸送帶旁吸煙,「覺得王菲我行我素,而接觸過王菲嘅空姐,都覺得佢表面好cool,其實好溫柔,影相有求必應,好可愛!而林峯、黃宗澤都係,影合照來者不拒,友善冇架子!」

{{hket:inline-image name="13.jpeg"}}{{/hket:inline-image}}

王菲(圖片:網上截圖)

 

難頂藝人逐個數︰

講完抵讚藝人,前空姐「莎姐」大爆藝人難頂百態。她未有開名,指一個高她半個頭的男明星放電:「當時我直情覺得佢想吞我咗落肚!但我唔過電,因佢下巴太鞋抽嘞!」

另一個是「餓鬼藝人」,坐商務位,食完飛機餐,再要求要碗粥,「空姐答佢已經派晒,佢一手將餐牌飛掟枱上,晦氣說:『咁冇嘢啦,走啦』。呢隻『餓鬼』近排到澳門某名店時,仲因冇排隊被拒入內!」

仲有個「大笑姑婆」,「不少妹妹仔空姐當佢係偶像,好想影到合照,但每次『大笑姑婆』上機就瞓,等到佢起身、準備落機,第一句就爆:『影啦影啦咁想影』,班妹妹仔空姐當堂醒晒,從此將佢Out出偶像名單。」

「莎姐」最後話,「有個男星行入去廚房同人講:『我今日好攰,唔好搵我影相同簽名』,兩名機艙服務員你眼望我眼……冇人識你喎!仲有一次,有個巨星想穿過廚房,去另一邊,本來講句『Excuse me』大家就明,佢偏偏講『I just want to pass away』,即係我想去死?在場空姐忍笑忍得好辛苦呀!」

{{hket:inline-image name="31.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

林峯經常中港兩邊飛,接觸過嘅空姐們都讚佢Nice!(圖片:網上截圖)

撰文︰衛紫敏

【首度開腔回應】馮盈盈節目中火爆回應前度「婚訊」 孖鄭衍峰食飯要搵麥明詩做煙幕?下一頁】