【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

想做軒仔個唱嘉賓 關智斌自認面皮厚

發佈時間: 2020/10/30

關智斌(Kenny)、湯怡、衛詩雅及楊天宇等,昨早到將軍澳康城率先體驗英皇新戲院。提到張敬軒成為疫情下首位紅館開騷歌手,Kenny直認替軒仔高興,更表示會向好友自薦做表演嘉賓。

關智斌家住西貢清水灣,他表示日後到將軍澳睇戲會更加方便。問他會否考慮在將軍澳區置業?Kenny笑言︰「如果為咗睇戲去置業,實在太奢侈。(你擁有幾多幢物業?)咁我又無數喎,呢啲嘢都係交畀會計師去處理。」他反而對投資基金有更大興趣,亦正在構思搞網店生意。

提到密友張敬軒將於下月在紅館補辦六場《張敬軒X香港中樂團盛樂演唱會》,是紅館重開後的第一個演唱會,Kenny表示︰「真係可喜可賀,對好多人講真係好有意義,我以前個個月都有睇騷。(但入座人數減一半?)其實可以喺紅館開騷,意義大於一切,但我更希望可以除口罩,一齊揮動熒光棒、一齊唱歌,咁樣會更加有意義啦。(自薦做嘉賓?)我一定會自薦,但係人哋(軒仔)搵唔搵我又係另一回事,不過我面皮好厚,都會試下問嘅。」

此外,最近聘請了新工人姐姐的軒仔,卻在IG上載一批麵包、白粥早餐相,形容白粥杰撻撻、凍冰冰,麵包乾爭爭,苦笑無啖好食,又封工人做「早餐KOL」。Kenny聞言後笑稱︰「咁佢要開騷,食得清淡啲啫,都係為佢身體好,我發覺佢最近好似肥咗啲。」

湯怡不抗拒追求者

同場的湯怡透露,最近陪一班好友睇驚慄片,當中有初次見面的異性,她表示知道朋友的心意,本身亦不抗拒,她說︰「現階段都係成班朋友一齊食飯了解下先,順其自然啦,我從來都唔強求拍拖,暫時以事業為重。」提到該名男性追求者有份到訪湯怡香閨為她慶生,問她可有機會二人獨處?湯怡即強調從不會讓陌生男子留在家中。

至於衛詩雅稱喜歡獨自睇恐怖片,自言十分大膽:「我本身住村屋,屋企有好多蛇蟲鼠蟻,其實我唔驚,就算好大條蜈蚣,我會直接用鑊鏟打死佢。」

採訪︰Pauline

攝影:林良明

編輯:陳禮恒

美術:梁政敏