【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

黃翠如唐詩詠入秋震住「派福利」 老公蕭正楠呷醋:著番件羽絨啦!

發佈時間: 2020/10/30

黃翠如、唐詩詠經常孖住出動吃喝玩樂,今次翠如又撇甩老公蕭正楠,與詩詠兩日一夜來個Staycation!料不到翠如趁老公不在身邊「Mon住」,即向網民「派福利」!翠如在兩公婆共用的放閃IG帳戶上,在入秋涼浸浸的天氣下,換上泳衣到泳池嬉水留影 ; 詩詠作為好姊妹,梗係奉陪到底啦!

不過,兩女雙手伏在泳池邊,只露出膊頭和泳衣帶,當大家想看多一點點,下一張相片確實看到詩詠水中身影……但兩人已經換上長衫潛水衣,翠如更躲在詩詠身後 ; 蕭正楠看到兩人的「水著相」,忍不住揶揄兩人:「著咁少實凍啦!水凍就著番件羽絨游啦!」

親熱戲做主動黃翠如唔怕老公呷醋下一頁

{{hket:inline-image name="23.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

蕭正楠怕太太翠如凍親,提提議兩人穿羽絨落水。(圖片︰priscillaedwinpriswin IG)

{{hket:inline-image name="21.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

詩詠、翠如相約Staycation,因為怕凍,件泳衣好多布。(圖片︰黃翠如IG)


翠如在網上為換裝解畫:「穿上正常泳衣不到十分鐘,我和這位小姐,馬上穿回潛水式長袖泳衣去秋泳。就是怕凍,就是當不了網紅。」

詩詠寫著:「點解我會咁嘅樣?因為有人同我講唔凍,點知……」,她又爆翠如不願瞓覺,「原本打算離開我三個小朋友 (家中貓咪) 可以好好瞓一晚,點知呢個女人一直係到問問題,喺迷迷糊糊狀態下,唔知道講咗啲乜嘢畀佢聽,好後悔呀!」,翠如火速在詩詠的IG上回答她:「你講咗你銀行Password畀我知。」

{{hket:inline-image name="22.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片︰唐詩詠IG)

{{hket:inline-image name="27.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

{{hket:inline-image name="26.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片︰唐詩詠IG)

{{hket:inline-image name="24.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

翠如你幾時先同老公蕭正楠去Staycation輕鬆一下?(圖片︰蕭正楠IG)

{{hket:inline-image name="25.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

好姊妹晨早跑步睇日出。(圖片︰黃翠如IG)

撰文︰衛紫敏

4子之母黎淑賢宣布再做媽媽 日日Fashion Show唔使教功課  【下一頁