【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【三孩之母】麥家琪難忍被質問性感戲兜巴摑仔 「我以前做咩都好冇對唔住你」

發佈時間: 2020/11/02

麥家琪(現名:麥方喬)與苑瓊丹接受好友楊紹鴻、江美儀的電台節目《一起走過》訪問,暢談在亞視年代拍劇的點滴。麥家琪以17歲之齡參選《1993年香港小姐競選》,她笑言:「我嗰時真係覺得自己好靚,所以咪參選囉!」,楊紹鴻提到,當年爆出裸照事件轟動一時,但無礙她加入TVB發展,「為何這麼大膽15歲就拍裸照?」,她尷尬回應:「咁當然係有啲不能抗拒嘅原因,佢唔係我男朋友嚟呀,係我補習先生個男朋友,全因為我唔識拒絕人,唔識得say no囉!」

麥家琪港姐大熱落選做闊太 現婚姻危機靠一人解救 44歲生3個仔女依然如少女下一頁

{{hket:inline-image name="93279814_110700560607829_361594954507616256_n.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:《一起走過》Facebook)

{{hket:inline-image name="6dfe305egy1g5o0782ff7j20qo0zkgrm.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

麥家琪跟苑瓊丹老友鬼鬼,在節目中互窒,非常搞笑。(圖片:麥家琪微博)

{{hket:inline-image name="6dfe305egy1gfjobyexezj20qo0zkgro.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

45歲的麥家琪保養得宜。(圖片:麥家琪微博)

苑仔一度笑麥家琪是裸照界「鼻祖」,比陳冠希事件發生得更早,又搞笑說:「冇乜嘢嘅,做個留念囉!」,老友鬼鬼的麥家琪反窒對方:「留念?你拍吖,(冇人要求我……)你自拍囉!」

2006年,麥家琪跟大律師王國豪結婚,先後誕下三孩,兩仔一女分別13、10和8歲,她直言湊小朋友「搞到頭都大」。有次大仔在商場質問她為何拍性感戲,她忍無可忍:「佢話我拍啲性感戲,話同學仔同佢講嘅,咁同學仔點知呢?一定係父母講啦!大仔喺商場問我,咁我咪一巴『星』過去!佢有少少Bully (欺負) 我。我覺得自己做過乜嘢事都好,我冇對唔住你,我做過乜嘢事都好,我都係你媽咪,你唔可以因為我以前嘅事,而冇傷害到你,換來你要咁樣質問我!」

楊紹鴻指小朋友可能覺得被傷害,只是不太懂得表達,麥家琪說:「唔使講喇,你覺得受傷害時其實都傷害緊我!我成日覺得啲人經常倒轉莊閒,成年人經常覺得小朋友應該被愛、保護小朋友係應該。我覺得有次序。小朋友對父母、長輩係要有孝心、尊重,但你有冇尊重過長輩?」

【讚周星馳係神】苑瓊丹自認臭脾氣曾鬧離婚 感激丈夫犧牲一切照顧病母下一頁

{{hket:inline-image name="6dfe305egy1fqgpvxoumhj20oi0ydn3b.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

麥家琪當年雖有裸照流出,但仍成功入行演戲。(圖片:麥家琪微博)

{{hket:inline-image name="6dfe305egy1fqgpvywkw6j20qo0zkdkx.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:麥家琪微博)

{{hket:inline-image name="6dfe305egy1fclbpz4fa0j20qo0zigrs.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:麥家琪微博)

{{hket:inline-image name="6dfe305egy1gfcldqj2dij20fu0cowg0.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

麥家琪與三子女關係非常好。(圖片:麥家琪微博)

問到有沒有後悔?麥家琪直言:「有後悔呀,後悔自己點解咁任性,任性係因為我對呢個世界太多求知慾,覺得所有事都可以處理到。」,她又笑言老公經常開玩笑指後悔娶了她,「我成日扮聽唔到,理鬼佢,我派三隻卒仔(三個子女)去治佢!」

45歲的麥家琪表示自己沒有退出幕前工作,一直都有到內地商演,苑仔指:「佢好勁,一個月商演有十幾單工作!不過佢好好,即日來回返香港照顧仔女!」,麥家琪表示︰「一直不抗拒接劇,只要合適嘅我都樂意做。」

對於她的新名麥方喬,「其實兩個名都用得,點解改名呢?係因為相士話麥家琪呢個名會離婚,咁我為個家庭好改埋名喇!」

{{hket:inline-image name="6dfe305egy1fhfzc51w5oj20zk0qo0ze.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

麥家琪近年頻頻往返內地出席商演活動。(圖片:麥家琪微博)

責任編輯:楊安莉