【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

汪明荃豪宅後花園曬衫似特賣場 網民笑問落雨點算?阿姐神回答

發佈時間: 2020/11/02

Liza姐汪明荃家住西貢6,000萬獨立屋,有個無敵向海露台大花園。她日前趁好天氣太陽普照,示範如何可以用盡露台每個角落。

Liza姐在Instagram上載了多張圖片,未睇內容,還以為她帶大家去了露天二手衫特賣場!現場展示超過一百套女裝名牌衫裙,帶大家眼睛去Shopping;睇真啲原來是Liza姐「曬衫日」,將衣櫃內的靚衫、靚裙搬到露台花園曬太陽,當中有不少是她出Show、上節目時穿過的服裝。好明顯Liza偏愛紅色、粉紅色,亦有金色、閃片、毛毛褸、格仔與花卉圖案目不暇給,數量相當誇張。

《愛回家》Rebecca學Anita扮少女釣金龜 抽水玩「天王嫂訓練營」傳聞夠貼地  【下一頁

{{hket:inline-image name="01.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

Liza姐將家中露台花園變成曬衫廣場。(圖片:汪明荃IG)

{{hket:inline-image name="02.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

過百件名牌時裝,以為去了特賣場。(圖片:汪明荃IG)

{{hket:inline-image name="03.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

曬衫原來是她自小跟母親學到的一個好習慣。(圖片:汪明荃IG)


Liza姐分享自己是傳承了母親曬衫的習慣,憶起擔凳睇公仔書的童年時光:「昨日超級好、又係曬衫日。這個習慣由細細個嗰陣已開始,當年住喺北角清華街、一座四層高嘅舊式樓宇,地下係車房和一間小士多店,頂層有一個大天台。我家住3樓,仲有一個騎樓。每年放暑假,媽咪都要我同家姐、細佬負責把家中各人的冬天衫、棉胎等搬上天台去曬太陽,是一個好大嘅工程,仲要連續曬2日 !確保所有衣物都清潔 、殺菌、冇蛀壞、冇發霉……咁做啲衫就可以著耐啲、襟用啲。仲記得曬衫個陣我會擔凳仔坐定定睇公仔書、武俠小說,因為我要守住/睇住啲衫,驚畀人偷咗呀……真是童年的快樂時光。」

汪明荃羅家英西貢6000萬超級皇宮 梯級打卡位逼爆50人合照下一頁

{{hket:inline-image name="04.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

閒時露台花園是阿姐兩隻愛犬的休閒小天地。(圖片:汪明荃IG)

{{hket:inline-image name="05.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

豪宅有千呎花園還有長樓梯,成了阿姐用來和朋友的打卡點。(圖片:汪明荃IG)


正如Liza姐說,曬衫是個大工程,過百件衫由衣帽間搬到露台花園已非易事,仲要逐一放好,衣物足足擺滿幾張摺枱、木椅,露台上的玻璃圍欄都不放過,甚至將滿滿衣服排列到地板上; 幸好她有三個工人姐姐幫手 ,不然攞得出嚟,再放番好都怕日落西山。

{{hket:inline-image name="06.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

(圖片:汪明荃IG)

{{hket:inline-image name="15.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

在疫情下,阿姐和家英哥不用開工,會留在家中撐枱腳。(圖片:汪明荃IG)


網民對Liza姐這種天然衣物殺菌方法紛紛激讚,有網民卻擔心一問:「想像唔到突然落雨點算?」,阿姐即是阿姐,點難到她?「咁就留意天氣報告啦,香港天文台都OK㗎!」

仲有網民見到一片「衫海」就叫阿姐忍下手,否則要買多一間大屋放靚衫。大家都羡慕她有間大屋,指現在香港寸金尺土,根本沒地方可以曬衫。

{{hket:inline-image name="12.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

豪宅露台花園地方好大,過時過節阿姐都有請唔少圈中同事嚟屋企開大食會。(圖片: 汪明荃IG)

撰文:衛紫敏

【媽媽的抉擇】 林珊珊大方接受細女拍拖Po性感相 「如果年輕又有身材我都會啦!」下一頁