【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

兩 Take 考獲大巴牌 王菀之揸巴士宣傳勁緊張

發佈時間: 2020/11/04

王菀之(Ivana)昨日化身巴士司機,親自駕駛巴士接載新片《阿索的故事》一班演員出席宣傳活動。她自爆再次坐上司機位時,卻忘記之前是如何考獲巴士牌,前日要急忙補鐘。Ivana笑言︰「只要不斷學習一定會成功,我都考咗兩次,成功時感動到喊。」

王菀之、姜皓文(黑仔)、蔡潔、林盛斌(Bob)及導演葉念琛等,昨日齊到深水埗巴士廠為新片《阿索的故事》造勢,Ivana穿上巴士車長制服,駕駛雙層巴士接載演員到場,相當有型。她表示︰「今日(昨日)雖然只係兜圈,但都好緊張呀,我已經一年幾無揸過巴士,上到車好似無學過咁,完全唔識揸,所以噚日去咗補鐘。」

黑仔取笑葉念琛扮民主

Bob大讚新片是Ivana的巔峰之作,有機會問鼎影后,對此Ivana謙稱︰「我點會覺得自己係巔峰呢?希望大家喺疫情下仍會入場支持,已經好感恩。」她指新片帶出人們即使搭錯車,只要盡快落車,再坐上對的車,一定去到目的地。提到導演曾說要等她考到牌才開拍,Ivana笑稱︰「如果十年都考唔到咁點算!」

戲中,黑仔被舊愛蔡潔欺騙金錢和肉體,後來聯同Ivana向蔡潔大報復。蔡潔說︰「佢(黑仔)最後令我比死更難受。」黑仔指導演雖然要求高,但會出動美食利誘演員演得更好。黑仔「抱怨」說︰「佢(導演)話放手任我哋去演,但其實心裏已有自己答案,唔係咁民主。」蔡潔則笑言︰「食完美食就畀導演捽到盡,不過都係開心嘅。」

撰文︰倪小珊

編輯︰陳禮恒

美術︰Simon

攝影:林良明