【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

蔡思貝咀張振朗 唔擔心激嬲胡鴻鈞

發佈時間: 2020/11/06

蔡思貝、張振朗同時有份演出兩部台慶劇《使徒行者3》及《踩過界II》,但原來《使徒3》才是兩人合作以來的第一次咀嘴。思貝表示︰「都ok,一入戲就理所當然,呢個係我哋拍戲嘅風格,拍得好自然,好似韓劇咁sweet,我自己都睇到嘴角上揚,希望觀眾都會睇到心花怒放。(會否叫緋聞男友胡鴻鈞睇?)個個朋友都會叫,內地都好鍾意我哋呢對CP,係一對好虐心嘅CP。(驚胡鴻鈞睇到眼火爆?)唔會,大家朋友一定會支持。」

同場的馬國明在《使徒3》為哥哥陳豪報仇,講到首次演反派,馬明澄清︰「我自己唔覺得係奸角,但觀眾睇就會覺得係,只係環境令到佢行呢條路。」提到馬明忙於拍攝兩套醫療劇《兒科醫生》及《白色強人II》,他表示活動後即趕回《兒科醫生》劇組繼續開工,他苦笑謂剛拍完通宵戲,緊接將要「轉科」拍《白色強人II》。記者笑他豈不是賺很多?馬明笑謂︰「所以我咪好抵用囉!」