【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

明日結婚 何雁詩讚鄭俊弘心地好嫁得過

發佈時間: 2020/11/06

鄭俊弘(Fred)與何雁詩(Stephanie)明日舉行婚禮,準新娘何雁詩心情開始緊張,雖然籌備婚禮期間一度有阻滯,幸好最後圓滿解決。何雁詩力讚老公仔心地善良「攞滿分」,絕對嫁得過。

鄭俊弘與何雁詩明日舉行婚禮,準新娘老友陳瀅、蔡思貝、陳嘉寶、賴慰玲及吳嘉熙更組成索爆姊妹團。雖然一對準新人婚前突被原定的婚禮場地「開天殺價」,幸好轉場成功,明日改到沙田凱悅酒店行禮。何雁詩日前接受網媒訪問,大談待嫁心情,笑言仍有婚禮細節未落實:「我最想係瘦多啲啲,以最fit狀態出場,搞到好似做騷咁,其實爸爸拖住我入場首背景音樂都仲未揀!」鬼馬的她笑言最期待婚禮的after party:「食完飯之後可以盡情飲酒,因為婚前我好節制,好想大飲大食,希望大家過一個難忘嘅婚禮。」

何雁詩更大讚鄭俊弘是滿分老公:「以籌備婚禮嘅隊友嚟講,我真係要畀十分佢!我哋都好隨意,好多細節都無所謂,最緊要屋企人開心。不過我哋都因為婚禮而有摩擦,例如揀場地,我家人想大搞,佢就想簡單啲,依家因為疫情(規模)縮細咗,下年再補擺酒,咁就兩全其美。」

最冧老公歌聲

訪問期間,何雁詩即席唱鄭俊弘歌曲《投降吧》,她自爆一見對方唱歌便「心心眼」:「佢心地好好、好細心,令我覺得嫁得過!佢每朝都會斟杯水畀我,好關心我。佢唱歌好好聽,但佢唔會刻意唱畀我聽,都係平時睇騷或者練歌先聽到。」

撰文︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:梁政敏