【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【人命關天】滿街死車難泊婆婆呼吸困難待救 救護員停車擋路遭司機爆粗喝罵

發佈時間: 2020/11/09

救護員爭分奪秒救人,路面駕駛者好應體諒及讓路。一名救護員在網上發帖,指日前九龍東一間老人院有婆婆呼吸困難,同僚趕到現場後卻發現有很多「死車」泊在馬路兩旁,因而被迫將車停在路中心,火速上樓救人;未料推婆婆落樓上救護車時,卻遭一眾被擋路的司機爆粗喝罵。對此,救護員不禁反問:「讓一讓救護車真係咁難?」

該名任職救護員的網民上周四(5日)向Facebook專頁「公務員secrets」投稿,指3名同僚日前趕到涉事老人院,欲將一名嚴重呼吸困難的婆婆送院救治。然而,該處附近卻有多間車房,

「成條街左邊同右邊都泊晒死車。成條行車路得返嘅空間,只係僅僅夠一架救護車,用好慢嘅速度先可以前進。」

8號風球市民照出海玩水,救護員:每次睇新聞都會嬲到震,詳情即睇:【下一頁

由於救護車一定要泊在距離事發地點最近的停車處,迫於無奈下,「所以最後救護車Block(阻擋)住咗條路,同埋通知咗警察有咁嘅情況。」未料,正當3名救護員準備上老人院救人時,附近車房的員工及的士司機竟然開始對他們大聲喝罵,

「搞X錯呀!泊架車喺度阻住晒成條路,唔使人行呀?泊出去前面街口咪得囉阻X住晒!」

救護員聽後未有理會,快速上樓為婆婆進行檢查;但落樓將婆婆送上救護車時,救護車車後已有「車龍」,有3至4架私家車被擋路。當一眾司機看到救護員落樓後,便連同附近車房員工一起對救護員大聲爆粗呼喝,「有冇搞錯啊,3個人一齊上晒去,條路你哋行晒呀?頂住晒條路!」直至見到在擔架床上的婆婆面色蒼白兼聞着氧氣,他們才肯收口作罷。

對於此事,救護員希望大家可以將心比己,如果是家人、朋友或最關心的人有生命危險,「你仲希唔希望3兄弟將架救護車泊到去老連咁遠嘅街口?」最後他又指出「冇人會想阻住條路,冇人會想阻住人發達」,如果可以當然是希望天下太平、「少啲人叫救護車」,

「但救護員嘅存在,係為有需要嘅傷病者治療。救人嘅嘢,一秒就一秒,如果因為你哋一時方便,令傷病者延誤送院,錯過治療嘅黃金時間,你過唔過意得去?」

此事引來網民熱議,不少人留言支持救護員,「感謝救護員,呢個世界係好多野蠻又無理嘅人」、「感謝救護員救傷扶危的精神,知道你哋受咗委屈」、「冇嘢緊要得過救人,唔需要理會嗰啲冇人品缺口德嘅自私精」、「本身就違例泊車,做乜講到理所當然咁?無被抄牌唔代表啱,做醫護真心好攰」、「救人一命,日行一善,必有好報」。

【險成大錯】會所泳客遇溺無呼吸脈搏,保安怕驚動住客帶救護員走後門,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴