【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【街市惡霸】街市$60半斤豆苗丈夫驚呼太貴 孕妻同遭檔主粗口大罵用刀恐嚇

發佈時間: 2020/11/09

不少人去街市買餸都有不快經歷,一對夫妻近日在上水一街市買菜時,由於該丈夫對菜價不太熟悉,得悉沒有標價的豆苗半斤要價$60後,因感昂貴本欲離去,未料竟遭該菜檔的檔主以粗言辱罵,甚至揮舞手上鎅刀恐嚇,險大打出手,事主與懷孕妻子受驚。

「未試過去街巿咁鬼受氣」,一名女子昨日在Facebook群組「北區之友 Friends of North District (上水、粉嶺、沙頭角和打鼓嶺)」發帖,稱與丈夫到上水一街巿買豆苗,眼見數個菜檔的售價皆為$30一斤。事主指其丈夫甚少到街市買餸,不知豆苗售價較一般蔬菜高昂,故想多看幾間菜檔格價。

二人其後走到位置較後菜檔,發現一箱豆苗未有標價。女事主見狀上前問價,對方表示半斤售價$60,回頭對丈夫報價時令對方深感意外,

「哇!黐線啲菜咁貴嘅,唔食豆苗啦!」

未料中年男子檔主隨即手持鎅刀,朝他們前行大罵「黐乜嘢線?呢啲係豆肧」,事主遂解釋其丈夫不知豆苗價格一向較高,所說的話並非責罵他們,「純粹係表達吓『食菜唔知菜貴』咁啫」。惟事主指檔主未有罷休,更不斷用粗口大罵,聲言「有本事就搵人掃我檔口」,並不斷揮動手上鎅刀。

大埔2歲童遭扶手電梯夾腳 消防員奮力救出 網民驚呼:好險!,詳情即睇:【下一頁

由於事主懷有身孕,為免生危險遂與丈夫轉身離開,未料檔主即出言嘲諷指事主夫婦「怕咗佢」,丈夫聞言後怒氣沖沖走回頭,事主亦不忿被窮追不捨,回頭指罵稱,

「都講咗句嘢唔係鬧你,我哋都轉咗身走,你乜事要咁樣呢?一啲道理同禮貌都冇。」

至此檔主再變本加厲,對事主腹部指罵為「狗乸」,並手持鎅刀在事主的肚前揮動,其丈夫震怒下朝檔口阿叔擲番茄;眼見對方持鎅刀走近,丈夫亦手執板車準備動武,猶幸雙方最終未有大打出手。

檔主疑有前科 網民:一向得罪人多

事主指二人事後極為憤怒,稱未想過買餸竟要如此受氣,又指兩旁菜檔及附近街坊都指該菜檔東主臭名遠播,

「呢檔嘢成家人都係咁,啲嘢又貴又鍾意亂鬧人,個個都怕咗佢!」

帖文引起不少該區街坊留言回應,有人表示該菜檔東主態度一向惡劣,「態度一向好差,呢檔一向得罪人多,貴係全場皆知」、「今次你係第N個上嚟訴苦嘅人」、「千祈唔好問完唔買,即時祖宗18代拎晒嚟講」;亦有人批評該檔主十分過分,「鬧人狗乸咁冇口德,佢自己同畜生有咩分別」、「賣菜啫,不如做古惑仔啦,一傳十就無生意啦」;也有人指「最緊要人安全,唔好動到胎氣」,並建議事主可報警求助。

葵涌89歲腦退化婆婆失蹤好心人力尋 斷水斷糧逾30小時垃圾房尋回,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:賴天兒