【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【近年屢傳身體差激瘦】洪金寶現身手腳靈活「起雙飛」68歲繼續做到身體退化才退休

發佈時間: 2020/11/09

武打巨星洪金寶年屆68歲,魄力依舊,雖然近年受到膝蓋問題困擾,行動不大如前,出入需要拐杖或坐輪椅代步,但「大哥大」仍永不言休。之前洪金寶因為糖尿病而改正飲食習慣後,臉頰消瘦不少。日前他接受鄭丹瑞網上節目《健康·旦》訪問,臉頰飽滿了,精神也不錯,聲線響亮,中氣十足地細數當年做武打演員的辛酸生涯 ; 他說正所謂拳頭無眼,受傷是家常便飯。

{{hket:inline-image name="21.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

洪金寶話當年,不時手舞足蹈,表現好精靈。(《健康·旦》截圖)


洪金寶的膝患,是多年傷患的日積月累:「最早期拍武俠片,幾高跳落嚟,下面都冇嘢墊住,嘭!嘭!嘭!呢啲壓力同迫力都好犀利,又試過拍戲膝頭撞落石頭度,太多呢啲嘢嘞!」他指那個年代為生計不可能錫身:「餐搵餐食餐餐清,有乜嘢本事,有乜嘢能力都要show曬出嚟,要拚命先得。當年啲武師係搏嘅,我哋都一樣,好多年前拍一場巴士跌落馬路嘅鏡頭,個人跌落條石屎路度,但我哋都會照做。到後期先有禾稈草鋪帆布,叫做有嘢墊住,畀人撻落去!」

68歲洪金寶唔坐輪椅拐杖篤篤吓 靠洪天明攙扶72歲羅家英傍住下一頁

{{hket:inline-image name="13.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

雖然膝患仍在,但講到當年拍動作鏡頭,都忍不住來個「起雙飛」示範。(《健康·旦》截圖)

{{hket:inline-image name="14.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

鄭丹瑞勸大哥大應該享受生活,但他說身體做到都會繼續做落去。(《健康·旦》截圖)


洪金寶提到當年到韓國拍電影《少林門》(1976年):「當時成龍、元彪都跟住我,有個鏡頭由15呎高跳落嚟,做完反應就跨過欄杆,再一個前筋斗,撻落張枱度……太危險,最後焗住我自己上陣,我撻落嚟,張枱爛咗,再跣前十呎先停……我同工作人員講『唔好郁我』,一郁我就『標屎』!我再忍住,唔講嘢,等啖氣過咗,先至冇事,真係搵命搏……我就知道而家自己冇料,哈哈!」


阿旦問洪金寶知不知傷過身體多少部位?洪金寶風趣說:「傷就傷晒,兩隻手斷過三次,最後一次斷係拍《最佳福星》(1986年)。但好多嘢都係注定嘅,前一段戲,劉家良師傅喺度,同劉德華打完,就到我接上,拍我雙手按住兩邊物件,再起雙飛(雙腳踢起)撻落地!佢哋叫我嚟多次,我話唔得嘞,隻手斷咗,即刻去醫院打石膏,跟住再返現場繼續拍,因為我第二日就要飛加拿大,所以都要拍埋佢。」

{{hket:inline-image name="22.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

洪金寶拍攝《少林門》,武打動作場面全部親自上陣。(網上圖片)

{{hket:inline-image name="25.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

洪金寶為電影《葉問2》的一場「圓桌大對決」,打得精彩,令人印象深刻。(網上圖片)


訪問期間,洪金寶講到興起時,手舞足蹈,說到「起雙飛」直情雙腳撐起,好肉緊!他說做武打演員沒法錫身:「付出體力,付出身體,命都要付出!」問到膝蓋手術是否逼不得已才做?「手術有做過,但換膝頭 (人工膝關節) 就未試過,我知好多人做完都ok ; 但其他人唔同動作演員,我哋拍動作片,又踎又踢咁,擔心做完呢種手術,做唔到呢啲動作,會牽制住我,所以我而家會紮實個膝頭,等佢痲痺晒先去做動作。」此時,快將66歲阿旦都忍不住勸他休息一下享清福,大哥大竟笑謂:「我而家唔透啦,諗住遲啲先長透!好多人叫我退休,但我仲講得嘢、鬧到人,第二,仲諗到嘢,上天畀你嘅才能嘛 ; 當你做得、仲諗得,就應該繼續做,到啲嘢真係退化晒時,費事出醜咪退休囉,係做唔到先退,唔係唔退!」

{{hket:inline-image name="18.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

洪金寶因長期膝患,出入要羅家英和兒子洪天明攙扶出入。(圖片︰微博)

{{hket:inline-image name="21.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

洪金寶稱,雙手曾因多次拍戲而斷。(《健康·旦》截圖)

{{hket:inline-image name="27.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

高麗虹為丈夫健康著想,終於成功勸戒他改變飲食習慣減磅。(圖片︰東星)

撰文︰衛紫敏

【全城集氣】余慕蓮疑患血癌插喉發短訊道別 樂善好施擬將遺產全捐出做慈善 下一頁