【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

「唔想聖誕孤伶伶?即睇脫單攻略 交友App貼士 出Pool無難度」

發佈時間: 2020/11/12

話咁快又到聖誕啦!各位單身貴族是否好想佳節前成功脫單出Pool呢?其實想成功出Pool,除要有方法之餘,更要有策略!例如可試下用近期好Hit嘅交友手機應用程式Sparky,唔講唔知,原來當用家使用與寵物合照、或以全身照片,都會令受歡迎度會大增;另外,以休閒衣著的照片代替正式服飾,都有助提升交友成功率!特別要留意的是,若以「Hello」作為對話的展開,是有7成機會出現「已讀不回」的慘豬情況,所以建議以對方的特點、興趣、背景作為切入點,就會較易有下文!

事實上,在疫情期間,交友App大受歡迎,用戶人數急增3倍,平均使用量更比疫前增加80%!而對話次數亦有4倍增長!而Sparky更推出全新功能,包括荀盤集中地,將有車、有樓、愛聊天、高收入、高學歷等人氣會員分類列明,適合有明確擇偶條件的用戶。

{{hket:inline-image name="1112b.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

▲應用程式以人工智能及人手過濾用戶,設真人客服處理個案,減少假用家。

{{hket:inline-image name="1112c.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

▲全新功能荀盤集中地,把人氣會員分類列明。

下載Sparky交友程式:Google PlayIOS