【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【做人要公道】女子凌晨搭的士過海嫌貴途中落車 不滿付$24鬧「黑的」被司機一句KO

發佈時間: 2020/11/12

相信大家在搭的士前,心中都會有個預算。一名的士司機日前凌晨時分,在尖沙咀接載一位女乘客,目的地為西營盤高街;惟開車駛過數個街口,對方查詢得知最終車費應該超過100元後,竟要求立即落車。司機於是按錶收取24元車費,卻惹來女乘客不滿並大罵「搶錢」、「黑的」,令司機大感無奈又生氣。

【此話當真?】蘭桂坊醉娃$2萬卡地亞錶付$78車資,的士司機心驚欲交回結局意想不到,詳情即睇:【下一頁

「真心嬲咗!」該名的士司機周一(9日)在Facebook群組「的士司機資訊網 Taxi」發帖,表示在當日凌晨零時30分左右,一名女乘客在尖沙咀海防道上車,目的地為西營盤高街。惟當的士行駛至寶勒巷時,女乘客查詢車程的大約車資後,卻發生令人感到意外之事:

司機:$110至$120左右啦。
女乘客:嘩!咁貴?唔去喇!畀我落車!
司機:OK!多謝你$24蚊啦!
女乘客:咁都要收錢?!你靠搶呀?
我:我正當司機載客,依足法例架喎!

最終女乘客向司機大罵「黑的」,「掉低」24元車資後,便落車「嘭門」當場敗走。此事引來網民熱議,不少人留言直指該名女乘客有問題,竟然沒有預算便去搭的士,「咁都話貴?你叫佢坐M記等天光啦」、「尖沙咀去西環,差唔多啦,貴?第一次搭的士?」、「要平民嘅價錢皇帝式嘅享受」、「免費車埋你過海好無」。

另有網民留言力撐司機做法,「起咗標就要收錢㗎啦」、「跟足法例收錢,(女乘客)有問題同運輸署長講」。不過,亦有網民表示「至少佢肯找數」、「佢去到話冇錢你咪仲差」、「有錢收就得」,著事主不要計較。

路邊等客睇色情片打發時間,非常的士司機惹熱議有撐有彈,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴