【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

翻拍《十月初五的月光》 「Q姨」薛家燕驚唔夠瞓拒演

發佈時間: 2020/11/16

薛家燕與胡楓(修哥)昨日為《萬千星輝賀台慶》排舞,有傳無綫明年初翻拍經典劇《十月初五的月光》,曾在劇中演「Q姨」的家燕姐透露因撞期辭演,有指角色改由米雪演出,家燕姐大讚對方勁好戲。

薛家燕與胡楓同樣精於跳舞,但家燕姐笑言與「舞王修」合作有壓力,修哥則指跳舞歌曲為草蜢的《華麗舞台》,難度甚高︰「我死咗十億個細胞呀,首歌歌詞好密,每晚瞓覺都喺我腦裏面揮之不去,仲搞到失眠。」

提到無綫明年初翻拍經典劇《十月初五的月光》,曾演「Q姨」的家燕姐坦言公司找她度期︰「佢哋搵我夾明年一月嘅期,但我嗰時真係好忙,如果再就我個期,變咗我無時間瞓覺,呢套係經典劇,如果再演,想畀啲心機拍好佢,但若唔夠瞓就會拍得唔好,我都好可惜。(改由米雪演Q姨?)幾好呀,米雪好好戲。」

支持胡鴻鈞演「初哥哥」

有傳主角「初哥哥」及「君好」,將由胡鴻鈞與何依婷擔正,不過網民反應兩極。家燕姐聞言說︰「公司好肯栽培同畀機會新人,如果接到呢個角色都會好開心,相信佢哋都會畀心機去演,有機會就盡量把握。」

採訪︰倪小珊

攝影︰林良明

編輯︰李潔盈

美術︰Simon