【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【40年兄弟情】黃日華太太離世後失落無助 感激苗僑偉開解扶持:錢都買唔到

發佈時間: 2020/11/16

黃日華和苗僑偉 (三哥) 都是無綫第九期藝員訓練班出身 (1980年),與梁朝偉、劉德華和湯鎮業稱為「五虎將」,是TVB力捧小生。兩人建立了40年友情,日前華哥、三哥任TVB節目《諸朋好友》嘉賓,分享年少入行時的難忘點滴。

{{hket:inline-image name="40.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

苗僑偉講到當年同黃日華最鍾意穿波褲返藝訓班,點知校長劉芳剛勒令「禁穿熱褲」。(電視截圖)

{{hket:inline-image name="34.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

黃日華 (前排跪下者) 是明星足球隊要將,當年成日踢波踢到打交的火爆球員。(東星娛樂)


三哥指華哥當年很火爆,酒後會打人,後者自爆有「噴火華」稱號,「而家唔會啦,以前細個時唔輸得,明星隊出外比賽,我同曾志偉、阿叻 (陳百祥) 就成日『起菜』,即係爭執同打交。我太太成日話『踢波玩啫,咁認真不如去踢職業啦!』其實中五畢業我係有去考南華預備組,二千幾人,我入到最後4個,仲諗有我份,夢想終於成真!點知最近三個入晒選,得我冇份!」旁邊三哥笑道︰「因為呢個𡃁仔要做明星,踢波浪費咗你。」

【感激苗僑偉夫婦照顧】黃芷晴陪爸爸逐步走出喪妻之痛 爆黃日華為圓亡妻願努力戒煙下一頁

{{hket:inline-image name="23.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

講到太太離世後,三哥經常打電話給他,在最無助時,感到友情的重要。(電視截圖)

{{hket:inline-image name="32.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

黃日華陪伴太太梁潔華走到最後一刻。(東星娛樂)

{{hket:inline-image name="31.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

華哥指三哥幫他打點太太喪禮,四出奔波,更為她找靈位,令他萬分感激。(東星娛樂)


兩人是同屆訓藝員練班學生,三哥稱與華哥最愛穿熱褲,「大家低層家庭出身,訓練班喺九龍塘係高級地方,但我哋就著住廟街買嘅波褲上堂,以前波褲好窄、好短,唯獨係佢同我都著波褲返學,搞到校長劉芳剛捉我哋入房問話,唔准我哋再著呢條褲返學!我哋兩個完全唔知講究衣著係點,唔知點叫企理返學。」

{{hket:inline-image name="25.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

華哥在鏡頭前感謝三哥在他身邊幫忙。(電視截圖)


講到「五虎」時期,有次綵排做動作,三哥和劉德華一個跳下,一個跳作,三哥因「窒步」整個人壓在後者身上令他險些咬斷舌頭,三哥笑言:「因為咁壓一壓佢條脷倒後,就做咗歌星嘞!」而華哥亦指,當時梁朝偉要做一個由枱面後空翻再落地的動作,「點知佢個嘴撞到枱邊,半隻門牙斷咗,從此佢講對白就very good!」

{{hket:inline-image name="29.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

1984年《星光熠熠競爭輝》大型節目中,苗僑偉、黃日華和梁朝偉是訓練班新人,要扮企鵝為港姐高麗虹伴舞。(電視截圖)

{{hket:inline-image name="28.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

二人大爆梁朝偉 (右) 成為影帝的「秘密」。(電視截圖)


華哥說到和三哥的兄弟情,令他感動的是太太梁潔華離世時,「最失落、最無助時,三哥收到消息,第一時間打嚟問候,跟住之後嗰一個幾月嘅朝早,係咁打畀我,問我起身未?『一齊出去早餐,出去飲茶』,喺呢段時間陪住我、開解我。同埋我太太設靈、出殯嗰兩日,佢好有心,一早到場幫我打點一切,佢係義無反顧咁幫你,幫我太太搵靈位。我真係要喺呢度再一次衷心多謝三哥。」

這時,三哥即拍拍對方膊頭,「唔使講呢啲嘢。」

華哥一臉感激,「做兄弟,說話真係唔使講太多,喺你身邉支持你、扶持你,任何錢都買唔到。」

「義氣仔女」三哥表示︰「放心啦,幾時都喺你身邊。」

{{hket:inline-image name="33.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

太太梁潔華在五月病逝,黃日華和女兒黃芷晴感到難過不捨。(東星娛樂)

撰文︰衛紫敏

【離婚不留恨】林曉峰與康子妮做朋友更開心 稱Ready再拍拖 即約女伴食飯下一頁