【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

與黃心穎互相Unfollow 湯洛雯唔認絕交:太忙少聯絡

發佈時間: 2020/11/17

湯洛雯(靚湯)與黃心穎這對好姊妹,有傳靚湯接收了心穎的事業及男朋友馬國明後,導致友情破裂,更互相取消關注IG。昨日靚湯否認與心穎絕交,自言對unfollow一事毫不知情,但坦承二人已少聯絡。

湯洛雯與丁子朗昨日出席手錶活動,早前有指馬國明向靚湯求婚成功,更想趕及明年初成婚,不過靚湯否認說:「無求婚亦無結婚呢件事,我哋拍拖幾個月,上次話我哋睇樓,都係咁啱經過望下,如果真係結婚亦唔會隱瞞。大家都係朝呢個方向,我哋年紀都唔細。」靚湯笑言與馬明相處舒服:「我哋目前係磨合期,拍拖要循序漸進,我唔會閃婚。(同居試婚?)我哋分別同父母住,如果佢(馬明)唔介意,大家拜會雙方屋企先,順其自然。」

提到與黃心穎互相取消關注IG,靚湯否認反面:「我通常follow咗一個人,就唔會掂unfollow嘅嘢,所以我都唔知點解,你哋同我講先知。」與心穎仍是朋友?她只說:「我唔會話唔係朋友,佢(心穎)去美國之後我哋仲有少少聯絡,但呢排大家都忙,少咗聯絡。」有傳無綫不與心穎續約,靚湯表示不了解:「我連自己份約都未了解。」

丁子朗被踢爆有拖拍

同場的丁子朗原來入行前已視靚湯為女神,昨日他大讚女神說:「靚湯認真工作,同佢合作開心又興奮。」丁子朗自言全程不敢與靚湯有眼神接觸,靚湯突然反問說:「你唔係有女朋友咩?」令丁子朗非常尷尬。問他與前華姐林宣妤是否拍拖?他即向靚湯求救如何回應,靚湯說:「我直認,你都直認啦!」丁子朗口窒窒說:「我同林宣妤係好好朋友,喺香港會一齊食飯。」

採訪︰Pauline

編輯:李潔盈

美術:Simon