【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

囡囡下月滿1歲 周柏豪捐6位數行善為女積福

發佈時間: 2020/11/18

周柏豪昨日出席《新城勁爆頒獎禮2020》記者會,剛於上周四(12日)踏入36歲生日的他,透露生日當天與太太及女兒周芯悅外出野餐,度過簡單又溫馨的生日。下月初輪到愛女生日,柏豪表示會將女兒的六位數利是錢全數捐出,替囡囡積福。

周柏豪、陳柏宇、鄭欣宜及林奕匡等昨日在會展出席記招,現場有近百歌手及工作人員,大會安排歌手四人一組排排坐,眾人均戴上口罩,做足防疫措拖。現場宣布新城頒獎禮將於下月30日下午於商場舉行,預計頒發超過50個獎項。柏豪十分開心今年終於有實體頒獎禮,他今年推出兩首歌《讓愛高飛》和《劫後餘生》,故有信心攞獎。

上周生日的柏豪,透露一家三口野餐慶祝︰「今年生日好有感覺,因為多咗個女,同埋疫情下困咗好耐,囡囡第一次去草地,佢好奇周圍望,終於知呢個世界有其他人,唔係火星。」女兒下月一歲生日,柏豪將留在家中為女兒簡單慶生︰「我想將佢喺百日宴收到嘅六位數利是錢捐出,幫個女積福。(再追多個?)遲多陣先,太太驚唔可以埋身餵母乳,會忽略咗個女。」

欣宜靠YouTube維持收入

新加盟寰亞唱片的鄭欣宜,早前推出新歌《小夜燈》,她預告將年尾頒獎禮當作熱身,明年才會發力。欣宜指今年疫情下,自己十分幸運經營網上頻道有收入,她說︰「托賴有呢個頻道,就快有六萬訂閱,以初起步計係唔錯,非常滿意。」

採訪︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術︰梁政敏