【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

6歲練蔡李佛拳 鄭俊弘獲楊盼盼認證有功架

發佈時間: 2020/11/18

剛升呢人夫的鄭俊弘(Fred),昨日聯同鄧卓殷、郭子豪及李君妍等,為明晚舉行的《萬千星輝賀台慶》功夫項目綵排,前輩楊盼盼擔任動作設計及顧問。楊盼盼對一眾後輩的身手十分滿意,當中最欣賞Fred的表現,大讚對方功架十足!

鄭俊弘與鄧卓殷等昨日綵排時拳來腳往,十分有睇頭,眾人起飛腳合照時亦穩打穩紮。往年為台慶多次表演高難度動作的楊盼盼,今次不會演出,只設計藝員動作,昨日亦在場檢視他們的表現。

楊盼盼大讚一眾年輕藝員身手不凡,她說:「個個藝員本身已經有功夫基礎同潛力,將會喺表演項目上發光發亮,佢哋等緊個力量爆發出嚟。」

楊盼盼坦言有功夫底子的Fred,令她最為印象深刻:「Fred好有蔡李佛嘅功架,打起上嚟好有勁度。我好鍾意睇藝員嘅表演,佢哋其實有好多專長,每個人打嘅風格都唔同。」

台慶表演連打5塊板

Fred十分開心得到楊盼盼的讚賞,外表斯文的他,原來自六歲起已學習蔡李佛拳:「我都仲有啲(蔡李佛)基礎,不過近年都少咗練習,綵排再練番即刻腰痠背痛!好彩呢幾日練多咗,肌肉開始習慣,表現更加好,我都會繼續keep住練。」問他明晚要即場表演可會緊張?他說:「其實最緊要睇狀態,依家還好,唔算好緊張。我正式表演嗰陣要連續打五塊板,希望到時順利打得晒!」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏