【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

江嘉敏生日合照Update閨密名單 李澤楷女友郭嘉文上門送驚喜

發佈時間: 2020/11/18

江嘉敏(Kaman)生日已經過了2星期,正所謂「有心唔怕遲」,Kaman的3位好姊妹李澤楷的千億女友郭嘉文、林凱恩和鄺潔楹專程上門送驚喜,為她開party補祝26歲生辰。Kaman在IG上載慶生相片,捧著她們送來的生日蛋糕拍照,4人開心親暱頭貼頭影密照!

至於昔日好姊妹馮盈盈依然冇影,IG亦未見留言祝賀Kaman,一直有傳兩人因爆出富豪船p而反目,多個月來雙方在大家IG零互動,觀乎今次閨密大合照,已說明馮盈盈已被Kaman out出閨密圈!

{{hket:inline-image name="32.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

IG的「#好喜歡第3張相」,好姊妹郭嘉文 (上排左)、林凱恩 (下排右) 和鄺潔楹 (上排右) 為她補祝生日。(江嘉敏IG)

{{hket:inline-image name="30.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

11月生日月,繼續收生日蛋糕、食生日飯。(江嘉敏IG)

{{hket:inline-image name="33.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

今年慶生活動,馮盈盈「冇影」,被out出閨密圈。(江嘉敏IG)


Kaman在正日生日 (11月4日) 當天,許下的生日願望是「帶眼識人」,現為她慶生的自然是「真朋友」。3位好閨密突擊出現,嚇得Kaman以為屋企停電,「謝謝你們突如其來的停電驚喜!其實心裡極度興奮的,但是我人還泡在停電一事,腦裡在想是不是有人忘交電費了,所以表現得異常冷靜。但我想說,我心是不斷激烈的跳動!多謝你們幾個傻傻的妃子們和小男友!」

hashtag「#次次約親都有人要早走」、「#次次約親第二日都係返0600」、「#一齊影相佢哋三個爆哂光」、「#我都忍唔住tune到自己勁白」。

被郭嘉文、林凱恩和鄺潔楹滿滿的友情包圍下,Kaman感到好幸福,還說最喜歡是大家露齒笑又瞇眼的合照,並寫上「#好喜歡第3張相」、「#真心真意對待身邊每一個」。

【阿妹視角】江嘉敏26歲生日獲胞妹寸爆賀壽 餅印妹妹超Pure自信素顏贏家姐下一頁

{{hket:inline-image name="35.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

生日願望是「帶眼識人」。(江嘉敏IG)

 

日前Kaman在IG有感而發,除要珍惜友情,還要享受慢活,放慢腳步,欣賞身邊的人和事,她謂:「現今科技越嚟越發達,其實導致人類越嚟越懶同埋越嚟越冇耐性。以煲劇為例,就算以前覺得啲劇情好悶好慢,我哋都會睇落去,因為遙控器上面根本冇fast forward呢個掣俾你揀。而家一見到唔鍾意嘅劇情同演員,我哋就會不斷skip skip skip。自己都有呢個毛病,甚至去到戲院,有陣時都好想搵個forward掣嚟撳一撳。」

她提醒大家︰「其實咁樣做,我哋會忽略亦錯過好多好事物。不妨放慢腳步,望清、聽清周邊嘅事,假期早啲起身去行個山,去下picnic,去下camping,曬太陽,享受大自然,練番啲耐性。」

{{hket:inline-image name="36.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

自覺越來越缺乏耐性,需要學習慢活。(江嘉敏IG)

撰文:衛紫敏

【苦主大聯盟】 張敬軒工人引發暗黑料理潮 陳浚霆買大閘蟹滿心歡喜點知...下一頁