【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

被馮盈盈取代「殼王寵兒」地位? 張曦雯霸氣回應:搵錢唔靠男人

發佈時間: 2020/11/19

張曦雯(Kelly)憑新劇《踩過界II》的冷酷美艷律師角色人氣急升,但人紅是非多,盛傳馮盈盈取代Kelly,成為舊老闆「殼王」陳國強的新寵,Kelly昨日表示女人努力工作賺錢,不需要靠男人才能買名牌。

張曦雯昨日穿上火紅tube dress,到銅鑼灣出席以大富翁為主題的商場活動。Kelly坦言疫情下已一年沒出席商演活動,所以不敢加價。近日有指馮盈盈忽然富貴,住豪宅兼大曬價值20萬元的名牌拼色手袋,盛傳她已取代Kelly,成為「殼王」陳國強的新寵,Kelly淡定說:「呢啲報道一直都唔係事實,我明白娛樂圈點都會有呢啲新聞,自己當笑話咁睇,女仔喺呢行賺錢能力都好犀利,所以努力工作搵到錢,可以買自己鍾意嘅嘢,唔一定靠男人。」

問Kelly可有見過殼王?她說:「一年見一、兩次,頒獎禮同台慶。」她輕鬆表示不會因負面新聞不開心,皆因並非事實。她又力撑馮盈盈說:「盈盈好努力工作,相信佢都有能力support自己,女仔買靚嘢唔一定係男人畀錢。」Kelly更大爆外籍同居男友得知報道後感到壓力,她笑笑口指︰「男朋友問我,大家知佢唔係富豪會唔會好失望,又話會努力工作做富豪,佢個反應好搞笑。」

讚男友心中富有

另外,Kelly透露小時候在美國經常跟表兄弟姊妹玩大富翁遊戲,更從中學懂投資買樓,她亦在美國買了一個小型物業給父母收租,認真孝順。Kelly說︰「我努力工作都係想父母有好嘅生活,我細佬仲讀緊書,所以都要養家。(喺香港買樓?)好遙遠嘅目標。(叫男友資助你?)我會靠自己,男友唔係大富翁,佢嘅富有係心靈上富有,唔係錢。」

採訪︰倪小珊

編輯︰李潔盈

美術:梁政敏