【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【學生唔易做】小一測驗卷問迪士尼重開日期 網民斥離地:百萬富翁100萬題目

發佈時間: 2020/11/19

許多學校都會在常識科考卷加入時事題,以考核學生對時事的觸覺。近日有網民分享一條小一測驗卷的時事題,問及香港迪士尼樂園在疫情期間的重開日期,引來網民熱議。不少人都認為此題目缺乏學術性,對學生得著不大,更有不少人戲言有如電視節目《百萬富翁》的題目,對小一生而言難度太高。

K2生抄寫「氣」字遭老師圈錯,港爸網上求教:我個仔做錯啲咩?,詳情即睇:【下一頁

有網民前日(17日)在facebook群組「Tai Po 大埔」發帖,上傳了一張測驗卷相片,寫道「大家一齊玩下,朋友小朋友嘅小一測驗問題」,該題目為︰

香港政府於9月放寬社交距離限制,因此香港迪士尼樂園甚麼時候重新開放?
A. 9月23日
B. 9月24日
C. 9月25日
D. 9月26日

從相片可見,考生選擇了「B」9月24日,惟正確答案該為「C」9月25日,故被老師以紅筆在答案旁劃上交叉。發文者續稱,「要記住你係測緊驗!唔可以用電話上網查!」慨嘆現時的小朋友非常辛苦。

{{hket:inline-image name="125415992_10158013104077153_7701569669196753810_o.jpg"}}{{/hket:inline-image}}

該小一學生答錯題目,正確答案該為「C」9月25日。(facebook群組「Tai Po 大埔」圖片)

她回覆網民留言時補充,該題目為常識科時事題,不知題目佔全卷多少分,又指並非計較分數,只是想不到學校會在測驗卷問及此事;笑言︰

「小一都咁難,睇嚟我都要報讀小一,重新增值自己先。」

網民:對小朋友得著不大

帖文引起網民熱烈討論,不少網民都認為該題目太難,「咁似百萬富翁啲問題嘅」、「仲係100萬嗰條!」同時許多人均批評該題目無學術意義,對小朋友得著不大,「唔明有乜嘢得著」、「其實記呢個日子嚟有乜嘢用呢?有乜嘢學術意義?」、「點解要識香港迪士尼樂園幾時開?」亦有人指,從小朋友的角度思考,主題樂園重開也許是重要的資訊,「大人覺得唔起眼,小朋友覺得主題樂園重開可能係新聞龍虎榜頭三甲」。

另有已為人母的網民表示,時事題由來已久,旨在鼓勵學生養成閱報的習慣,「想當年我同仔女會一齊睇,然後寫低一啲老師可能會出的題目,覺得既可親子睇報紙,又可以用嚟考試,測驗時溫習一下。」

小一二不准派功課小六最多做60分鐘,武漢推新規指功課應重質不重量,詳情即睇:【下一頁

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

撰文:黎穎芯