【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【新冠肺炎+上呼吸道感染】幼稚園取消茶點生日會 港媽不滿:小朋友一定好失望

發佈時間: 2020/11/20

在新冠肺炎疫情下,逾百間學校同時爆發上呼吸道感染個案,幼稚園及幼兒中心已於上周停課。一名港媽在網上發帖,指有部分家長不滿學校取消派茶點、不舉辦生日會等防疫安排,大呻會令小朋友感到失望。對此,事主不禁怒批:「我唔知呢類阿媽諗乜嘢!茶點同生日會緊要過健康?」

【停課安排.上呼吸道感染】134中小學爆發料進一步惡化,衞生署發停課新指引5大Q&A,詳情即睇:【下一頁

該名港媽上周四(12日)在網上討論區「親子王國」以「班group 啲家長好煩」為題發帖,表示其小朋友同班同學的家長,非常重視學校茶點及生日會。早前疫情反覆,校方決定取消派茶點,未料卻惹來一班家長怨聲載道,

「班女人就係咁話同自己仔女講咗有茶點喇一定好失望呀咁。乜乜物物。又話灰咗呀,小朋友好期待呀……」

對於該些家長的反應,事主大感無奈,表示自己感謝學校的防疫反應如此迅速,並怒斥:「你哋個仔女返學為咗茶點?佢失望你咪解釋番係乜嘢原因囉!好難㗎咩?」

事主續指,學校原本安排於11月尾舉辦生日會,但上周因本港學校爆發上呼吸道感染個案而停課,因而停辦生日會。未料,此事亦引來部分家長不滿,

「佢哋班女人竟然只係擔心無咗生日會,又好想要生日會……我唔知呢類阿媽諗乜嘢!係咪無生日會個人唔識大一歲?茶點同生日會緊要過健康?」

此事引來網民熱議,不少人批評該些家長防疫意識低兼自私,「其實啲人明唔明防疫大過天」、「最憎啲人成日要周邊人圍住佢子女轉」,有人亦表示「身體健康唔係最重要嘅咩?一陣自己仔女不幸中招,咁點算?茶點生日會呢啲解釋下咪得囉,人生唔係乜嘢都順意,要理解,面對各種困境和不如意。」

但亦有網民為該些家長解釋,「我估純粹呻吓啫……話晒之前大半年都停課……而家又因為多人病再停課,我相信唔多唔少都會唔開心同失望。」,此外,不少同為家長的網民覺得該些群組十分煩擾,坦言很想「退group」,「鍾意無病呻吟,麻煩搵個適合嘅地方去呻……唔好一次過打擾晒家長group裡面20個家長。」

【自私家長】子女發燒仍被迫上學,家長拒早退:畀兩粒退燒藥佢得啦,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂 

責任編輯:李凱晴