【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

疫情下首位歌手開紅館騷 張敬軒諗過用矽膠握手

發佈時間: 2020/11/23

張敬軒原定去年11月舉行《張敬軒X香港中樂團盛樂演唱會》,但受到社會事件影響而延期一年。今年新冠肺炎疫情肆虐,直至早前疫情稍為緩和,軒仔宣布個唱如期在紅館舉行,一連八場演唱會昨晚便正式在紅館開鑼。捧場嘉賓包括楊受成夫婦、蔡卓妍、周家怡、泳兒、關智斌及霍啟剛夫婦等。不過,因應政府對娛樂場所人數限制,場內只能容納6,000名觀眾。而開騷前,軒仔特別化身紅館帶位員,親自拍了一條防疫片段,呼籲入場觀眾要「罩不離口」及不准飲食。

軒仔昨晚穿上一件鑲滿銀色波波的黑色長褸登上紅館舞台,當唱畢第一首歌曲《酷愛》後,他向現場觀眾打招呼︰「紅館我返嚟喇,大家都返嚟喇!往時喺後台,如果畀我見到咁嘅入座率,一定好唔開心,不過今時今日嘅環境下,見到呢個入座率,好開心,多謝你哋。為配合入場限制,大家坐得鬆啲,無乜幾可旁邊可以放袋。多謝大家,你哋肯嚟,我就肯唱,幾多場都會唱!」軒仔形容這個騷得來不易,曾想過很多不同方法,將創意發揮至最大,他又事先聲明不會有握手位,並笑言︰「有諗過喺咩寶網度買啲矽膠假手,放喺你哋凳底,不過都唔得,所以連場刊都無,靠我把口講出嚟!」

採訪︰楊安莉