【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

王菀之拒談「跳舞群組」︰我曾經跳過啫

發佈時間: 2020/11/25

王菀之(Ivana)、姜皓文(黑仔)及蔡潔等昨晚到九龍塘出席電影《阿索的故事》首映禮,由於近日疫情大爆發,Ivana坦言事前擔心首映未能如期舉行,她表示︰「好彩優先場有去謝票,見到好多觀眾戴口罩支持港產片,好感動,疫情期間都擔心唔到咁多,活在當下。」

Ivana透露疫情下經常「罩」不離口,就算回家探望父母以及跟他們打麻將,她都堅持戴口罩。她說︰「食飯嗰陣要除口罩,就盡量少啲講嘢,入屋前都好多工夫要做,因為門口擺晒消毒用品,要消毒全身先可以入屋,始終屋企有長輩,都要小心啲。」此外,談到近日「跳舞群組」確診者不斷增加,早年曾為演唱會苦練鋼管舞的Ivana笑言︰「我唔係跳開,只係曾經跳過啫,依家我都未必上到條鋼管啦!」

同場的蔡潔日前在觀塘拍無綫劇集《拳王》遭投訴阻街,更有司機響咹宣洩不滿,她澄清︰「嗰日劇情講我喺馬路欄車,所以有句對白講『行開』,亦有響咹,但全部都係劇情所需。」

採訪、攝影︰Pauline