【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【怪獸家長】集體除口罩影幼稚園畢業相 港媽霸濕地公園草地兇走遊人

發佈時間: 2020/11/25

近日多間學校爆發上呼吸道感染,幼童衛生情況引起市民關注。一名女事主指日前帶小孩到濕地公園遊玩,巧遇一群幼稚園學童在草披上拍攝畢業相,其家長亦以此為由霸佔草地,阻止其他人在該處玩樂。事主又指幼稚園生嬉戲期間未有戴口罩,認為家長未有為子女做好防疫,認為爆疫「不無原因」,稱「一個病就即刻惹開晒」。

Facebook專頁「生仔要考牌系列」周二(24日)刊登一名已為人母的事主投稿,指日前帶小孩到濕地公園遊玩,兒子甫踏入公園入口即興奮地在大草披往上跑,事主則站在草披下方休息。

家長霸草地為學童拍畢業相

事主稱當時有一群身穿校服的幼稚園畢業生無戴口罩,站在草披上邊吹泡泡邊拍攝畢業相。事主指其孩子還未登上最高處,已被對方其中一名母親揚手禁止接近,示意他「行番落去」。事主認為孩子根本沒有走近拍照位置,且草披範圍甚廣,不懂該名家長何以驅趕其他小孩,遂上前質問「發生乜嘢事?點解我小朋友唔可以上去?」,卻遭另一名港媽囂張反駁:

港媽:「你見唔到我哋影緊畢業相?」

事主:「咁大片草地你哋霸晒?呢度唔係私人地方喎!而且佢(兒子)又唔係行去你影相嗰邊。」

港媽:「佢哋(畢業生)會周圍跑㗎嘛,你咁樣會阻住我哋。」

一名幼稚園生男家長又喝斥事主「叫你哋走呀!」,她指當時自己難「以寡敵眾」,加上成群學童和家長均未有佩戴口罩,為免「生事」遂帶孩子離開草披準備入場。

【無品家長】自私港爸病房除口罩睡病床,大聲講電話嘈醒同房病童,被勸止不斷爆粗,詳情即睇:【下一頁

無戴口罩四處嬉戲

至下午5時濕地公園關門,事主離場時看到該群學童和家長「霸佔」售賣處附近位置拍照,形容「依然係大人小朋友都無戴口罩」。後來整群學童四處奔跑嬉戲,事主孩子經過時好奇問對方「點解你哋唔戴口罩嘅?」,其中一名港爸卻以兇惡語氣反斥「關你屁事?」。

認為無戴口罩聚集成爆發感染原因

對此,事主不禁諷刺該群家長質素「奇高」,對學童無戴口罩聚集更是愕然,認為幼稚園爆發上呼吸道感染「不無原因」,

「而家上呼吸道感染加(新冠)肺炎咁嚴重都唔戴口罩,一個病就即刻惹開晒啦!」

事主於文末指希望各位家長能「有少少責任心」,注意學童防疫,

「(新冠)肺炎病毒同埋流感係無眼㗎,唔會話佢係Friend就唔會惹到囉!影相時唔戴我明,但影完相就麻煩戴番個口罩啦!你哋咁搞法,一傳十、十傳百,停課只會沒完沒了!」

網民批自私:報警都仲可以

不少網民看到帖文後,均批評涉事家長行為自私,稱「咁巴閉自己Book場影呀」、「一班人唔戴口罩,報警都仲可以」、「講聲唔好意思,我會識做行開,不過呢啲咁嘅態度,我會長企喺附近做布景板」,又稱類似情況於住宅公園亦有發生,指「幼稚園未停課嗰時我樓下都係咁,一放學就除晒口罩喺公園玩足幾個鐘」。

【新冠肺炎+上呼吸道感染】幼稚園取消茶點生日會,港媽不滿:小朋友一定好失望,詳情即睇:【下一頁

 

文章獲Facebook專頁「生仔要考牌系列」授權刊登。

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.娛樂資訊

撰文:蘇麗儀