【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

【公屋難求】丈夫兄姊欲除名各自排公屋 港媽拒絕奶奶加名保大單位要求 「我除名娘家要交雙倍租」

發佈時間: 2020/11/28

香港樓價高企令人難以「上車」,公屋亦長期供不應求,一般申請者的平均輪候時間更升至5.6年。一名港媽在網上吐苦,指夫家住在一個6至8人的公屋大單位,惟近日大伯及兩名姑奶欲除名再各自申請公屋,因此奶奶便要求事主除去在娘家公屋的名字,加到夫家公屋單位下。對此,事主斷言拒絕並大罵奶奶自私:「我娘家嗰邊唔除得名,如果除咗就要交雙倍租!」

鄰居疑非法出租房協屋邨,港女看不過眼求教舉報方法,「要等好多年唔想畀人咁霸住」,詳情即睇:【下一頁

該名港媽上周五(20日)在網上討論區「親子王國」表示,老爺早已離世,惟兩名姑奶打算除名排公屋,在此情況下,夫家公屋單位的成員名字,就只剩下其丈夫、大伯及現年60歲的奶奶。然而,大伯一家三口又正在輪候公屋;若夫家所住的大單位不夠4個人名,就可能要「大搬細」,

「間公屋最少要有4個人名,因為佢大佬一家申請緊公屋,唔可以加佢大佬老婆同佢姪女個名,佢大佬去房屋署問過,如果加埋佢兩母女個名就會取消佢哋一家申請公屋資格。」

因此,其奶奶遂要求事主,將她及其女兒的名字加到夫家公屋單位名下,令事主感到煩惱,「我娘家嗰邊唔除得名,如果除咗就要交雙倍租,同埋可能無得住,唔夠人數。」對於奶奶的要求,事主斷言拒絕,

「咁我就同奶奶講,我除咗名我娘家點,跟住我奶奶一句達落嚟,佢哋要交雙倍租就由得佢哋交,我聽到好唔舒服,我就立即應奶奶,唔得,我唔可以加名。」

對此,事主批評奶奶「完全唔尊重,又無禮貌」、「好自私,乜嘢都想咗自己先」並向一眾網民求教:「請問仲有無咩辦法可以解決?」

此事引來網民熱議,有人對於事主夫家及娘家的狀況感到疑惑,更認為包括事主一家三口,他們幾家人均在濫用公屋資源,「你兩母女住邊就放名喺邊啦......」、「由得佢哋大屋搬細屋,霸咁大地方做咩」、「樓主自己屋企同老公屋企算唔算濫用公屋?一個唔除名交平租,一個住大屋唔想搬細」、「其實住邊就放名喺邊啦,真係唔知邊個自私」。

嫌公屋細當倉用密謀偷鄰居WiFi,港男抱怨:得嗰200幾呎點住?,詳情即睇:【下一頁

 

每朝索取《晴報》:精明生活.健康家庭.開心娛樂

責任編輯:李凱晴