【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

出席胞兄婚禮變簽唱會 許廷鏗被父親「擺上枱」勁尷尬

發佈時間: 2020/11/26

許廷鏗(Alfred)胞兄許永鏗日前迎娶拍拖四年的女友裴殷(A.Lin),Alfred在婚宴上獻唱親自創作的歌曲送給兄嫂,十分有心思。Alfred笑言當晚他連番被親友催婚外,許爸爸上台致辭時竟將他「擺上枱」,令Alfred好笑又尷尬。

許廷鏗與老友鄭欣宜昨日錄影香港開電視新節目《30分鐘大放餸》,提到胞兄許永鏗娶老婆,Alfred在婚宴上演繹親自創作送給兄嫂的新歌外,更拍了MV在現場播放,他笑說:「我有送禮金嘅,阿哥完全唔知我寫歌畀佢。」欣宜聞言即要求Alfred寫歌給她,更不惜主動向Alfred「求婚」換歌,場面搞笑。

提到大嫂裴殷曾是圈中人,Alfred大讚阿嫂與許家相處非常融洽:「阿嫂同我同年,所以無隔膜,佢好顧家,好識俘虜屋企人個胃。」Alfred自言在婚宴上不停為親友簽名及合照,十足迷你簽唱會;他更被親友瘋狂催婚:「當然有(催婚),我惟有回應『快喇,快喇』。」他笑言婚宴上最驚訝一幕,竟是榮升老爺的許爸爸致辭一刻:「我估唔到阿爸喺台上不停讚我,搞到我勁尷尬,佢仲話多得阿哥帶挈,我先可以做歌手,咁呢個都係事實,咁多年嚟阿哥都好鼓勵我唱歌。」

欣宜讚王祖藍囡囡得意

Alfred與欣宜昨日在節目中比拼廚藝,二人更帶備私伙廚具,相當認真。Alfred炮製西班牙海鮮飯及蛋餅,欣宜則整意式焗雞及三層蛋糕。Alfred說:「前排我人生第一次煮餐飯畀屋企人食,佢哋都讚我有天份。」另外,早前王祖藍在社交網分享女兒食雪糕的影片,只見小朋友食得十分滋味,有網民留言指她貌似欣宜。欣宜大笑說:「我覺得祖藍囡囡得意過我,我明白細個時點解長輩咁鍾意睇我食嘢,依家見到小朋友食嘢,真係好過癮。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏