【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

跳唱快歌被讚似陳慧琳 鄧佩儀:搞到我心花怒放

發佈時間: 2020/11/26

鄧佩儀(Gloria)前晚錄影無綫音樂節目《流行經典50年》,一身黑色野性打扮的Gloria,施展渾身解數又唱又跳容祖兒快歌《隆重登場》,但她的造型和台風都充滿陳慧琳(Kelly)影子,Gloria笑言苦練兩日跳舞都值得。

鄧佩儀、麥秋成及李君妍等嘉賓,前晚在節目上大展歌喉及舞姿,身形清減不少的Gloria,跳舞時活力十足。對於被指演出激似天后陳慧琳,Gloria開心表示︰「多謝讚賞,近年有好多人都話我似Kelly,當然佢靚過我好多,我極度欣賞Kelly,佢係我心目中嘅女神,平時做商演我都會唱佢啲歌,所以聽到人讚我似佢,搞到我心花怒放。」Gloria又透露本身沒有舞蹈底子,故在家中練習了兩日,幸好正式演出時沒有甩漏。她解釋︰「平時都有喺社交平台畀粉絲點歌,由我自彈自唱,最近同譚嘉儀入錄音室錄咗一首《告白氣球》,聽到自己把聲有啲唔慣,但都好期待隻歌出街。」

家燕姐消毒藝術學校

主持薛家燕透露在疫情影響下,聖誕節不少工作已取消,未有計算損失,她說︰「驚計完心情唔好,惟有安慰自己下年先賺番,連外地騷都推咗,無辦法,健康最重要,我個女肯定唔准我做,希望到農曆年可以做。」談到近期疫情爆發,她不但聘請清潔公司為旗下的藝術學校消毒,學生亦改為網上授課,家燕姐續稱︰「希望消毒完,大家唔使擔心,我哋共同努力度過難關。」

撰文︰倪小珊

編輯︰陳禮恒

美術︰梁政敏