【聲明】港生活網站並無進行電話推廣活動

同被催婚互耍太極 黃智雯等馬國明完婚先肯嫁

發佈時間: 2020/11/27

馬國明與黃智雯在劇集《使徒行者3》中有感情綫,在戲外則各自有感情穩定的另一半。提到二人經常被催婚,黃智雯昨日坦言其圈外男友是適合的結婚對象;至於正熱戀湯洛雯(靚湯)的馬明,則揚言若結婚定必通知大家。

馬國明、黃智雯、張振朗及蔡思貝等昨日宣傳《使徒行者3》,提到蕭正楠因與新冠肺炎確診者有接觸,現正接受強制隔離,馬明及黃智雯在台慶夜曾與蕭正楠接觸,二人表示在台慶翌日已接受檢測,結果呈陰性。馬明說:「我同阿蕭有電話聯絡,佢同確診者其實接觸唔多,所以確診機會應該唔大,不過隔離下都好,相信佢14日後可以出返嚟。」

提到袁偉豪新婚,馬明及黃智雯都戥對方開心,問他們可有受甜蜜氣氛影響而有結婚衝動?馬明立即「交波」給黃智雯,指女方與圈外男友感情穩定。黃智雯笑笑口說:「呢排隔日就被人問我幾時結婚,我哋係好穩定,但都要時間準備(結婚)。大家仲心急過我,但大佬馬明唔結婚,我都唔敢結住!」馬明即回敬說:「你等我就死啦,如果到呢一步(結婚),一定會公開同大家講嘅。」

為球王離世感可惜

近日盛傳馬明新歡湯洛雯與舊愛黃心穎姊妹情盡,兩女取消關注對方IG,馬明自言「無留意」:「要問番佢哋有無聯絡。(有傳無綫跟黃心穎解約?)我無聽過呢個傳聞。(如解約後心穎重新發展是好事?)要問番本人,佢將來想喺邊度發展,都係問番佢自己。」

另外,提到阿根廷一代球王馬勒當拿日前心臟病發逝世,熱愛足球的馬明表示十分可惜,自言最深刻的是1986年阿根廷對英格蘭「上帝之手」事件:「雖然我捧英格蘭,馬勒當拿第一個入球有手球之嫌,但佢入嘅第二球,足以證明佢一代球王嘅地位。」

採訪︰Pauline

攝影︰林良明

編輯:李潔盈

美術:梁政敏